Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Osobní počítač má 41 % českých a 28 % slovenských domácností

Redakce MAM15. 1. 2002

České domácnosti vlastní více osobních počítačů a mobilních telefonů než slovenské domácnosti, ta naopak české protějšky předstihují v penetraci kabelové či satelitní televize. Osobní počítače má 41 procent českých domácností, na Slovensku je to 28 procent. Vyplynulo to z výsledků prosincového průzkumu veřejného mínění agentury RCA Research.
Vlastní či společný mobilní telefon mělo podle průzkumu v České republice 68 procent dotázaných, na Slovensku 55 procent. Přípojku pro kabelovou televizi či satelitní televizní anténu má však 65 procent slovenských a jen 41 procent českých domácností.
Poměrně velký rozdíl je v přístupu na internet, který má v Česku 20 procent domácností, zatímco na Slovensku jen sedm procent. Také více Čechů než Slováků využívá internetové bankovnictví. Své bankovní účty obsluhuje přes internet osm procent respondentů z ČR, na Slovensku jsou to čtyři procenta.
Reprezentativního průzkumu zjišťujícího vybavenost české a slovenské populace se zúčastnilo 2066 respondentů starších 15 let, uvedla RCA Research.

-čtk-

×

Z bulvárního tisku lidé znají především deníky Blesk a Super

Starší článek

Lucie Výborná odešla ze Story

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Lidé

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Nová role šéfky Ogilvy PR & Influence souvisí s propojováním zázemí VMLY&R a Ogilvy. Agentury dál vystupují samostatně.
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více