Nové knihy budou součástí Literárních novin

28. 1. 2002 18:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost pro Literární noviny převzala od firmy Lira agentura s.r.o. titul Nové knihy, který počínaje tímto týdnem začne vycházet v Literárních novinách jako čtyřstránková příloha.
Původně však jednání probíhala mezi společností Lira (což je dosavadní vydavatel Nových knih, který se na podzim rozhodl tento časopis zastavit), a vydavatelem deníku Právo, společností Borgis s cílem najít způsob zveřejňování bibliografie nově vydaných knih v Právu ve čtvrteční rozšířené podobě přílohy Salon.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.