Nextra si vybrala Euro RSCG New Europe

4. 1. 2002 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Výběrové řízení na zajišťování reklamních aktivit pro telekomunikační společnost Nextra Czech Republic vyhrála agentura Euro RSCG New Europe. Ta bude mít podle tiskového prohlášení firmy na starosti poskytování komplexního portfolia propagačních služeb (s výjimkou PR aktivit). B
ude rovněž koordinovat marketingové aktivity společnosti v regionu střední a východní Evropy, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Rakousko a Maďarsko. Do druhého kola výběrového řízení postoupila spolu s Euro RSCG New Europe agentura Kaspen, asociovaná společnost skupiny BBDO Group.

-jj-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.