Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

McCann Erickson opět pro kampaň na občanský sektor

Redakce MAM25. 1. 2002

1. února 2002 startuje 5. ročník celonárodní kampaně „30 dní pro občanský sektor“. Letošním tématem je dobrovolnictví a dobrovolná služba. Kampaň je již tradičně koncipována tak, aby po dobu třiceti dní veřejnost oslovovalo téma občanského sektoru, resp. konkrétní téma kampaně. Toto oslovení zprostředkují jednak média (reklama, zpravodajství, dokumentaristika a publicistika), jednak akce neziskových organizací odkazujících k tématu kampaně a motivující veřejnost k zájmu o dobrovolnictví. Hlavním mediálním partnerem je Česká televize, dalšími Český rozhlas, MFDnes, Computer Press a Crantis. Vizuální propagaci kampaně zajistila i letos reklamní agentura McCann Erickson Prague, která kromě grafického vizuálu na tištěné materiály připravila i televizní a radiový spot.

-luc-

×

Odvolaný ředitel Vít Novotný nepřijal místa, která mu nabídla ČT

Starší článek

Pilip chce interpelovat ministra kvůli televizní reklamě ČEZu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více