McCann Erickson opět pro kampaň na občanský sektor
1. února 2002 startuje 5. ročník celonárodní kampaně „30 dní pro občanský sektor“. Letošním tématem je dobrovolnictví a dobrovolná služba. Kampaň je již tradičně koncipována tak, aby po dobu třiceti dní veřejnost oslovovalo téma občanského sektoru, resp. konkrétní téma kampaně. Toto oslovení zprostředkují jednak média (reklama, zpravodajství, dokumentaristika a publicistika), jednak akce neziskových organizací odkazujících k tématu kampaně a motivující veřejnost k zájmu o dobrovolnictví. Hlavním mediálním partnerem je Česká televize, dalšími Český rozhlas, MFDnes, Computer Press a Crantis. Vizuální propagaci kampaně zajistila i letos reklamní agentura McCann Erickson Prague, která kromě grafického vizuálu na tištěné materiály připravila i televizní a radiový spot.
-luc-
Podobné zprávy
Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?
V marketingu se více soustředíme na značku
