Leagas Delaney ztrácí klienta za klientem, naposledy Adidas

10. 1. 2002 16:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní agentura Leagas Delaney přišla o svého nejprestižnějšího klienta Adidas. Novou agenturou, která získala rozpočet o velikosti desítek milionů liber, se stala TBWA se sídlem v Los Angeles. Zdá se, že smůla Leagas Delaney začala před rokem. Tehdy přišla o klienta BBC, a jen o půl roku později o banku Barclays.
Aby toho nebylo dost před měsícem ukončil své působení v agentuře chairman Bruce Haines. Leagas Delaney pro Adidas vytvořila reklamu, ve které vystupují hvězdy David Beckham, Prince Naseem a Jonah Lomu. Ta má také svou zásluhu na tom, že se z Adidasu stala nejžádanější značka v Evropě. Společnost teď chce prorazit stejným způsobem také v USA. Na pomoc si vybrala americkou agenturu TBWA, která bude reklamní služby zajišťovat ve spolupráci s holandskou agenturou 180.

-Gs-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.