Kindernay chce vysílat Galaxii přes kabel během několika dní

7. 1. 2002 17:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Martina Kindernaye RTV Galaxie má připraveno celodenní vysílání televize Galaxie přes kabel a satelit. RTV Galaxie k zahájení vysílání přes kabel stačí jen dohoda s kabelovými společnostmi. „Kabelové televize zájem o vysílání Galaxie, která získala vysílací práva na NHL a zahraniční fotbalové ligy, mají,“ řekl Kindernay s tím, že v nejbližších dnech by se program Galaxie měl objevit v kabelových sítích.
Mluvčí největšího provozovatele kabelové sítě v ČR firmy UPC František Malina potvrdil, že UPC jednání s RTV Galaxie připravuje.
Podle Kindernaye by jeho kanál měl nahradit Sport 1, který loni zanikl. Galaxie má totiž práva na většinu programů, které měl Sport 1, tvrdí Kindernay. V nejbližších dnech nabídne RTV Galaxie kabelovým televizím na celém území ČR program složený ze sportovních přenosů a hudebních pořadů.
O změně názvu Kindernayovi televize z TV3 na Galaxii bude v úterý jednat rada pro rozhlasové a televizní vysílání. Ta má také schválit zdůvodnění svého rozhodnutí z konce minulého roku, kterým Kidnernayovi odejmula licenci na pozemní vysílání TV3.
RTV Galaxie nyní vysílá prostřednictvím dvou vysílačů v Praze a v Hradci Králové, a to metropolitní zpravodajství doplňované o hudební a sportovní programy. V časových úsecích, kdy podle současné licence musí přebírat program TV3 CZ, vysílá titulek, že TV3 program nedodala. Na kabelových televizích zatím vysílá společnost TV3.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.