Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

JCDecaux instaloval nový typ hodin

Redakce MAM4. 1. 2002

Pražská filiálka společnosti JCDecaux instalovala první pár veřejných pouličních hodin, které patří do takzvaného městského mobiliáře. Autorem designu a zpracování je architekt Jiří Špaček, který už pracoval na projektu rekonstrukce novinových stánků v centru Prahy. Špaček vycházel v návrhu zejména ze dvou předpokladů. Snažil se, aby hodiny byly dobře vidět a aby byly vzhledově příbuzné s reklamním a informačním sloupem JCDecaux. První dva kusy jsou umístěny v ulici Újezd na křižovatkách s Všehrdovou a s Vítěznou ulicí. Další přes čtyři metry vysoké hodiny se třemi ciferníky budou instalovány při různých úpravách veřejných prostranství.
Podle slov obchodní ředitelky JCDecaux Katariny Bílkové bude instalováno v Praze celkem 40 pouličních hodin. Realizaci celého projektu financuje JCDecaux ze svých zdrojů.
Společnost JCDecaux v současné době provozuje v Praze mimo jiné stovky čekáren městské hromadné dopravy a reklamních a informačních vitrín. Na desítky se počítají reklamní a informační sloupy; v některých z nich jsou veřejné záchodky či telefony.
Firma působí ve 37 zemích světa, její mobiliář je zastoupen ve více než 3200 městech. Na provoz vydělává z využití ploch svého mobiliáře pro reklamu.

-pda-

×

Nextra si vybrala Euro RSCG New Europe

Starší článek

General Motors mění marketingovou strategii na 2002 dolarů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více