Ivo Mravinac odchází z Frekvence 1

20. 1. 2002 17:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z rádia Frekvence 1 odchází po čtyřech letech jeho programový šéf Ivo Mravinac. „Dělám tu práci už hodně dlouho. Užil jsem si tu hořkého i sladkého. V poslední době jsem dostal velmi zajímavou nabídku na místo, kde bych mohl uplatnit své zkušenosti z rádia i z televize a zároveň zkusit něco nového. Je to pro mě výzva,“ uvedl pro M&M Ivo Mravinac.
Vedení rádia potvrdilo že, „definitivní datum odchodu stanoveno nebylo, pouze jsme se dohodli, že pokud jde o termín, vyjdeme Ivovi vstříc“. V posledních dvou letech klesla poslechovost rádia Frekvence 1 o více než 300 tisíc posluchačů.

(red)

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.