Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Inzeráty na podporu Železného zadali tři mladíci

Redakce MAM23. 1. 2002

Občanské sdružení, které je podepsáno pod inzeráty podporujícími ředitele televize Nova Vladimíra Železného, založili tři mladíci: Martin Schuster, Jiří Slezák a Jonáš Tichý. Uvádí to dnešní Lidové noviny. Inzeráty, které se objevily v minulých dnech v některých denících, zpochybňují postup vyšetřování kauzy Železný.
Schuster, Tichý a Slezák svou identitu dosud tajili, pod inzeráty byl podepsán pouze přípravný výbor Občanského sdružení na obranu Dr. Železného. Zakladatele sdružení nechtěl prozradit ani mluvčí Novy Martin Chalupský, který je současně zaměstnán v agentuře Cepra. Právě u ní si mladíci výrobu inzerátů objednali.
Schuster je podle LN členem Mladých konzervativců, sdružení pravicově smýšlejících mladých lidí, kteří mají asi nejblíže k ODS. Trojice ale tvrdí, že jejich obchodní a politické aktivity nehrají v jejich podpoře Železného žádnou roli. “Nehledejte za tím politiku. S ODS ani ČSSD nemáme nic společného,” vyloučil Slezák.
Na vzniku sdružení a reklamní kampani prý začali pracovat hned po 14. lednu, kdy byl Železný opětovně zadržen policií a obviněn. Mladíci odmítají, že by se na šíření inzerátů domluvili přímo s šéfem Novy i to, že jsou jen nastrčenými figurkami. Podle deníku se však nedokážou ani shodnout, jak se dali dohromady.
Reklamní kampaň zatím podle odhadů stála několik miliónů korun. Její zadavatelé LN řekli, že mají přísliby sponzorských darů od vlivných podnikatelů. Více chtějí říci až bude sdružení registrováno na ministerstvu vnitra. Žádost podali v pondělí.

-Lidové noviny, čtk-

×

Arbitři budou rozhodovat o odškodnění CME bez ohledu na soud

Starší článek

Rada nepovolí změnu názvu TV3 na Galaxii, dokud nerozhodne soud

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více