Inzeráty na podporu Železného zadali tři mladíci

23. 1. 2002 11:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Občanské sdružení, které je podepsáno pod inzeráty podporujícími ředitele televize Nova Vladimíra Železného, založili tři mladíci: Martin Schuster, Jiří Slezák a Jonáš Tichý. Uvádí to dnešní Lidové noviny. Inzeráty, které se objevily v minulých dnech v některých denících, zpochybňují postup vyšetřování kauzy Železný.
Schuster, Tichý a Slezák svou identitu dosud tajili, pod inzeráty byl podepsán pouze přípravný výbor Občanského sdružení na obranu Dr. Železného. Zakladatele sdružení nechtěl prozradit ani mluvčí Novy Martin Chalupský, který je současně zaměstnán v agentuře Cepra. Právě u ní si mladíci výrobu inzerátů objednali.
Schuster je podle LN členem Mladých konzervativců, sdružení pravicově smýšlejících mladých lidí, kteří mají asi nejblíže k ODS. Trojice ale tvrdí, že jejich obchodní a politické aktivity nehrají v jejich podpoře Železného žádnou roli. „Nehledejte za tím politiku. S ODS ani ČSSD nemáme nic společného,“ vyloučil Slezák.
Na vzniku sdružení a reklamní kampani prý začali pracovat hned po 14. lednu, kdy byl Železný opětovně zadržen policií a obviněn. Mladíci odmítají, že by se na šíření inzerátů domluvili přímo s šéfem Novy i to, že jsou jen nastrčenými figurkami. Podle deníku se však nedokážou ani shodnout, jak se dali dohromady.
Reklamní kampaň zatím podle odhadů stála několik miliónů korun. Její zadavatelé LN řekli, že mají přísliby sponzorských darů od vlivných podnikatelů. Více chtějí říci až bude sdružení registrováno na ministerstvu vnitra. Žádost podali v pondělí.

-Lidové noviny, čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.