Internetová a mediální firma AOL Time Warner prohloubila ztrátu
Největší internetová a mediální společnost na světě AOL Time Warner zvýšila ve čtvrtém čtvrtletí čistou ztrátu na 1,82 miliardy dolarů, tedy 41 centů na akcii, z 1,09 miliardy ve stejném období roku 2000. Oznámila to firma s tím, že hlavním důvodem bylo snížení hodnoty některých investic celkem o 1,7 miliardy dolarů.
Společnost, která vznikla začátkem loňského roku spojením internetové firmy America Online a mediálního gigantu Time Warner, dále uvedla, že její zisk před zdaněním, splátkami úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) stoupl o 14 procent na 2,76 miliardy dolarů. Tržby se zvýšily o čtyři procenta na 10,63 miliardy dolarů.
Za celý loňský rok vzrostl EBITDA o 18 procent na 9,91 miliardy dolarů a tržby stouply o šest procent na 38,23 miliardy dolarů. V letošním roce očekává firma nárůst tržeb o pět až osm procent a zvýšení cash flow o osm až 12 procent.
Společnost získala ve čtvrtém čtvrtletí 1,9 miliónu nových uživatelů internetových služeb a celkový počet klientů internetové divize AOL tak stoupl na 33,2 miliónu. Tržby divize vzrostly o deset procent.
-čtk-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
