Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internetová a mediální firma AOL Time Warner prohloubila ztrátu

Redakce MAM31. 1. 2002

Největší internetová a mediální společnost na světě AOL Time Warner zvýšila ve čtvrtém čtvrtletí čistou ztrátu na 1,82 miliardy dolarů, tedy 41 centů na akcii, z 1,09 miliardy ve stejném období roku 2000. Oznámila to firma s tím, že hlavním důvodem bylo snížení hodnoty některých investic celkem o 1,7 miliardy dolarů.
Společnost, která vznikla začátkem loňského roku spojením internetové firmy America Online a mediálního gigantu Time Warner, dále uvedla, že její zisk před zdaněním, splátkami úroků, odpisy a amortizací (EBITDA) stoupl o 14 procent na 2,76 miliardy dolarů. Tržby se zvýšily o čtyři procenta na 10,63 miliardy dolarů.
Za celý loňský rok vzrostl EBITDA o 18 procent na 9,91 miliardy dolarů a tržby stouply o šest procent na 38,23 miliardy dolarů. V letošním roce očekává firma nárůst tržeb o pět až osm procent a zvýšení cash flow o osm až 12 procent.
Společnost získala ve čtvrtém čtvrtletí 1,9 miliónu nových uživatelů internetových služeb a celkový počet klientů internetové divize AOL tak stoupl na 33,2 miliónu. Tržby divize vzrostly o deset procent.

-čtk-

×

Finančním ředitelem ČT Petr Klimeš, šéfem ostravského studia Ilja Racek

Starší článek

Rada nepřijala Knížákovu žádost, aby se mu Saudek v ČT omluvil

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více