InternetExpo, náhrada za PIW, startuje v březnu

28. 1. 2002 15:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Exponet bude od 21. do 23. března tohoto roku pořádat ve Veletržním paláci v Praze první ročník nového veletrhu zaměřeného na Internet – InternetExpo. Tomuto podniku umožnil start zánik dosavadního internetového veletrhu Prague Internet World v režii Českého Telecomu. Kryštof Rödling ze společnosti Exponet pro M&M uvedl, že rozpočet InternetExpa rozhodně nebude dosahovat někdy až zbytečně velkých investic, které Telecom při posledním ročníku PIW vynaložil. Veletrh je rozdělen na „laickou“ a „odbornou“ část, které mají shodné náplně – přednáškovou a veletržní. Podle organizátorů nemá být tento ročník ojedinělým. Mediálním partnerem podniku se stala společnost Internet Info.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.