I dnes jsou v denících inzeráty upozorňující na kauzu šéfa Novy

17. 1. 2002 07:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve většině českých celostátních deníků se i dnes nacházejí inzeráty zpochybňující dodržování zákona při vyšetřování ředitele televize Nova Vladimíra Železného. Pod celostránkovým inzerátem je opět podepsán přípravný výbor Občanského sdružení na obranu Dr. Železného.
Inzerát tentokrát vyšel v Mladé frontě Dnes, Lidových novinách, Superu a Právu. Tvrdí se v něm, že jedno z obvinění proti Železnému je postaveno na svědectví defraudanta George Novotného, který je stíhán pro zpronevěru, vydírání a nedovolené ozbrojování. Inzerát se v šesti otázkách nadepsaných „Proč?“ ptá na údajné nesrovnalosti ve vyšetřování v souvislosti s tímto obviněním. „Proč dosud nebylo staženo obvinění v kauze, kde policii nejen chybějí důkazy, ale kde existuje pouze jediný, velmi zaujatý a nedůvěryhodný svědek, který je toho času na útěku před zákonem? Jsme znepokojeni. A co vy?,“ končí inzerát.
Osoby, tvořící „přípravný výbor Občanského sdružení na obranu Dr. Železného“, nejsou známé. Inzeráty zadává agentura Cepra, kterou zastupuje mluvčí Novy Martin Chalupský. „Byli jsme požádáni, zda bychom inzerát připravili a umístili v denním tisku. Reprezentanti sdružení řekli, že se představí veřejnosti sami v dohledné době,“ řekl ve středu ČTK k prvním inzerátům. Neprozradil ale, kdy reprezentanti sdružení z anonymity vystoupí. Připustil, že sdružení ještě neexistuje. Kolik inzeráty stály neprozradil. Podle odhadů z tisku přišlo středeční vydání inzerátů na více než milión korun.

-čtk 17.1.2002-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.