Holiday World přivítá letos 844 vystavovatelů z 68 zemí

23. 1. 2002 17:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veletrh cestovního ruchu Holiday World, který se uskuteční 7. až 10. února v Praze na Holešovickém výstavišti, letos přivítá minimálně 844 vystavovatelů z 68 zemí. Tolik se jich do včerejšího dne přihlásilo, sdělila pořádající agentura Triumf. Součástí veletrhu je osmým rokem přehlídka turistických možností regionů ČR Region World, která očekává 167 českých vystavovatelů.
Kromě Průmyslového paláce bude vystavovatelům sloužit také mobilní hala. Počty vystavovatelů na Holiday Worldu rostly od roku 1992 až do roku 1997 a od té doby se ustálily na úrovni kolem 900 firem. Letos registruje Holiday World úbytek výstavní plochy o necelých pět procent. Přesto vzhledem k propadu turistiky po teroristických útocích považují pořadatelé počty vystavovatelů a obsazenou výstavní plochu za uspokojivou.
Na veletrhu se představí CK, hotely, dopravci, půjčovny automobilů, domácí i zahraniční turistické regiony, lázně a sanatoria, ale i národní a regionální centrály cestovního ruchu.
Veletrh je první dva dny určen odborníkům a veřejnosti se otevře o víkendu. Vstupenka stojí pro předregistrované odborníky 250 Kč, pro odborníky na místě 500 a pro veřejnost 100 Kč.
Nově bude na veletrhu zastoupeno Maroko, Irsko, Srbsko, Lucembursko, Chile a Nepál. Součástí veletrhu je Středoevropská konference cestovního ruchu.
V rámci doprovodného programu se uskuteční například přednáška Miroslava Zikmunda a promítání filmů z jeho cest po světě. Veletrh bude ve dny pro veřejnost otevřen od devíti do 18 hodin. Loni se Holiday Worldu účastnilo 883 vystavovatelů z 69 zemí. Veletrh navštívilo 52,7 tisíce návštěvníků.

-man-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.