Miami Media, vydavatel časopisu Fitstyl, představuje jako první na českém trhu exkluzivních a společenských titulů pro ženy nový formát. Místo současných dvou verzí (miniverze a formát A4) bude Fitstyl, který je zaměřen na aktivní sportující ženy, nadále vycházet jen ve formátu střední verze časopisů o rozměrech 168 x 231 mm. Ten má podle slov Zdeny Kolářové, šéfredaktorky časopisu, svůj původ v Holandsku a získává si stále větší oblibu mezi vydavateli, ale i čtenáři v západní Evropě. „Tento formát přináší řadu výhod, je levnější, praktičtější a také ekologičtější. A navíc Fitstylu umožní větší odlišení od konkurence,“ říká Zdena Kolářová a dodává, „obsah časopisu se nemění, přidáváme navíc čtyři strany, takže zde vzniká prostor pro rozšíření počtu témat.“ Poprvé by se měl tento časopis v této verzi objevit na stáncích 18. března, kdy vychází dubnové číslo. Čtenářky zaplatí nižší cenu – 49 korun, cena inzerce se však nemění. Předpokládaný měsíční náklad je 40 tisíc kusů.
-gs-