Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Delvita snížila počet obchodů v Česku

Redakce MAM10. 1. 2002

Belgický maloobchodní řetězec Delhaize, působící v České republice pod názvem Delvita, snížil loni počet svých obchodů v Česku proti roku 2000 o pět na 94. V ostatních osmi zemích světa, kde působí, splečnost počet svých prodejen naopak zvýšila. Vyplynulo to ze zprávy k výsledkům roku 2001, kterou dnes v Bruselu skupina zveřejnila.
Počet obchodů s potravinami Delvita v ČR by se však měl v roce 2002 podle plánů skupiny opět zvýšit, a to o čtyři na 98. Ve světě měla skupina koncem loňského roku 2444 obchodů, tento počet hodlá letos zvýšit také například o jeden na Slovensku, deset v Rumunsku a deset v Belgii. Nejvíce obchodů má ve Spojených státech (1453) a Belgii (665), v obou zemích přitom počítá s dalším rozšířením své prodejní plochy.
Delhaize zvýšila loni tržby o 17,8 procenta na 21,4 miliardy eur z 18,2 miliardy v roce 2000. Tento údaj zahrnuje prodejní výsledky loni nově získaných společností Hannaford Bros a Trofo. Tržby samotné sítě obchodů s potravinami Delhaize se ve sledovaném období zvýšily o čtyři procenta. V Česku, na Slovensku, v Řecku a Rumunsku tržby vzrostly v průměru o 13,8 procenta a poprvé překročily hranici miliardy eur, uvedla zpráva.

-čtk-

×

Britské tržby z prodeje her a konzol loni dosáhly nového maxima

Starší článek

Počet mobilů ve Francii překonal pevné linky

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Maserati

VIDEO: Droga 5 a David Beckham túrují Maserati

Maserati si vybrala globálního ambasadora. Stal se jím bývalý fotbalista David Beckham. Spolupráci zahájili novým spotem.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Tiktok dnes mění pravidla pro personalizovanou reklamu

Uživatelé v Evropě však díky nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), budou mít možnost nastavení vrátit zpět jen k zobrazování obecných namísto…
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Albert spustil věrnostní klub pro všechny. Novinky chystají i další

Řetězec dal v rámci udržitelnosti přednost pouze aplikaci. Investice do věrnostních systémů rostou, firmy dávají důraz na retenci zákazníků.
15. 4. 202114. 4. 2021
Newsletter

Retail Summit Action shrne obchod s potravinami po roce pandemie

V rámci letošního Retail Summitu se bude diskutovat nová realita obchodu. Ještě předtím ale pořadatelé přicházejí s menším formátem Retail Summit…
15. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více