Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český okruh a Rádio Impuls společně

Redakce MAM7. 1. 2002

V lednu startuje neobvyklá a tak trochu výjimečná billboardová kampaň. Jedná se o nový celoroční společný projekt Radia Impuls a společnosti Český okruh, kde hlavním stimulem pro jeho realizaci bylo využití volných neobsazených ploch. Použitý motiv je velmi prostý a jednoduchý, půjde tedy spíše o imageovou záležitost. Nosné sdělení má předat pouze headline “Hezký den”. Celý motiv má za cíl oslovit především běžného občana a vykouzlit na jeho tváři stejný úsměv jako na vizuálu. Pro tento projekt bude využito celkem 1000 volných reklamních ploch po celé České republice. Cílem je podpořit samotné pozitivní vnímání uvedených médií, což zcela jednoznačně vyjadřuje umístění firemního loga obou společností na plakátu.

-pda-

×

General Motors mění marketingovou strategii na 2002 dolarů

Starší článek

Seznam.cz míří do SPIR

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více