Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

America Online utopila v raných dobách internetu 60 miliard dolarů

Externí autor8. 1. 2002

Americká internetová a mediální společnost AOL Time Warner zřejmě zaúčtuje mimořádné náklady až 60 miliard dolarů. To bude absolutně nejvíce v historii jakékoli firmy a mimo jiné to odráží řadu excesů z raných dob internetu, kdy mnoho firem včetně AOL investovalo takřka do všeho, aniž by přitom hleděly na kvalitu.
Firma rovněž v zásadě vyslovila souhlas s názorem analytiků z Wall Streetu, kteří předpokládají, že růst v příštích dvou letech bude jen pozvolný. Firma svou vizi na příští dva roky předestřela na teprve první schůzce s analytiky od doby, kdy byl do jejího čela zvolen nástupce současného výkonného ředitele Geralda Levina. Ten za hlavní příčinu slabšího růstu v letošním a příštím roce označil nedobrý stav ekonomiky.
„V tomto ekonomickém prostředí jsme všichni dostali lekci,“ řekl agentuře Reuters Richard Parsons, který v AOL zastává funkci jednoho z provozních ředitelů a který Levina v květnu vystřídá ve vedoucí funkci. Právě Parsons je ve vztahu k budoucímu vývoji velmi střízlivý a již investorům neslibuje silný růst firmy tak, jak to nynější vedení činilo ještě před rokem.
Růst hotovostních toků, což je u internetových a mediálních firem jako je AOL Time Warner klíčové měřítko úspěšnosti, se bude letos pohybovat v rozmezí osm až 12 procent, nejpravděpodobněji ale zůstane jednociferný. To je zásadní rozdíl proti předchozí předpovědi, kdy se hovořilo o dvouciferném růstu. Výnosy firmy by měly vzrůst od pěti do osmi procent.
Společnost rovněž potvrdila, že za 6,75 miliardy dolarů koupí od německého Bertelsmannu zhruba 49procentní podíl ve ztrátové divizi AOL Europe. Firma se měla rozhodnout, jakým způsobem bude za tento podíl platit a nakonec došla k závěru, že vše zaplatí v hotovosti. AOL Europe měla v loňském roce výnosy asi 800 miliónů dolarů a její nákup je považován za klíčový pro další expanzi AOL Time Warner v celosvětovém měřítku.

-čtk-

Zavřít reklamu

Microsoft již prodal 17 miliónů kopií systému Windows XP

Starší článek

BBC World odkládá start vysílání nové reality show

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni 1873

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.