Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Osobní počítač má 41 % českých a 28 % slovenských domácností

Externí autor15. 1. 2002

České domácnosti vlastní více osobních počítačů a mobilních telefonů než slovenské domácnosti, ta naopak české protějšky předstihují v penetraci kabelové či satelitní televize. Osobní počítače má 41 procent českých domácností, na Slovensku je to 28 procent. Vyplynulo to z výsledků prosincového průzkumu veřejného mínění agentury RCA Research.
Vlastní či společný mobilní telefon mělo podle průzkumu v České republice 68 procent dotázaných, na Slovensku 55 procent. Přípojku pro kabelovou televizi či satelitní televizní anténu má však 65 procent slovenských a jen 41 procent českých domácností.
Poměrně velký rozdíl je v přístupu na internet, který má v Česku 20 procent domácností, zatímco na Slovensku jen sedm procent. Také více Čechů než Slováků využívá internetové bankovnictví. Své bankovní účty obsluhuje přes internet osm procent respondentů z ČR, na Slovensku jsou to čtyři procenta.
Reprezentativního průzkumu zjišťujícího vybavenost české a slovenské populace se zúčastnilo 2066 respondentů starších 15 let, uvedla RCA Research.

-čtk-

×

Z bulvárního tisku lidé znají především deníky Blesk a Super

Starší článek

Lucie Výborná odešla ze Story

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více