Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do konce roku má být připojeno k internetu nejméně 3620 škol

Externí autor15. 1. 2002

Většina českých škol má být do konce letošního roku připojena k internetu. Generální dodavatel projektu Internet do škol, uskupení AutoCont OnLine a Český Telecom, uzavřel s ministerstvem školství smlouvu, podle níž má být během první etapy vybaveno nejméně 3620 škol.
“Pro první etapu jsme s ministerstvem dohodli 3620 škol, do kterých dodáme něco přes 25.000 počítačů a přes 35.000 zásuvek,” uvedl mluvčí AutoContu Jiří Chvojka. Začne se podle něj v únoru, rovnoměrně po celé republice. Všech 3620 škol má být připojeno k internetu do konce roku. “Devadesát procent, tedy přes 3200 škol, bychom rádi zapojili do konce srpna,” dodal mluvčí.
Firma nebude vybavovat školy, které hodlá jejich zřizovatel rušit. “Infrastruktura je strašně drahá, bylo by to neefektivní,” uvedl Chvojka.
Projekt Internet do škol má zpoždění. Pochybnosti vyvolalo i výběrové řízení na jeho generálního dodavatele. Kritizují jej opoziční poslanci i mnozí ředitelé škol a učitelé informatiky.
Zavádění moderních informačních technologií si uskupení ověřovalo v prosinci na jedné škole v Příbrami a na jedné v Praze. Další dvě pilotní školy – ve Ptení na Prostějovsku a v Sázavě na Žďársku – budou podle Chvojky připojeny do konce ledna.

-čtk-

×

USA stěhování RFE/RL podpoří, pokud bude nové sídlo bezpečnější

Starší článek

Kolektiv televize TV-6 ustavil vlastní televizní společnost

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více