Česká televize vyhlásila konkurs na vedoucí funkce zpravodajství

14. 1. 2002 10:01

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Konkurs na pozice šéfredaktorů zpravodajství a aktuální publicistiky a na funkci šéfproducenta zpravodajství České televize vyhlásil v pátek ředitel zpravodajství Zbyněk Honys. Uzávěrka přihlášek do konkursu je 24. ledna, uvedl mluvčí televize David Jirušek.
Znovu bylo vyhlášeno také výběrové řízení na ředitele televizního studia v Brně, jehož uzávěrka je 31. ledna. Rada České televize ve středu totiž odmítla jmenovat ředitelem brněnského studia ČT Zdeňka Drahoše, který z původního konkursu vyšel nejlépe.
Vyhlášeno bude i výběrové řízení na funkci šéfredaktora sportovní redakce ČT. Jirušek řekl, že se tak ale stane až po zimních olympijských hrách v Salt Lake City, na které se nyní sportovní redakce intenzívně připravuje.
Na pozice šéfredaktorů zpravodajství a publicistiky musejí mít kandidáti vysokoškolské vzdělání, praxi v oboru a mediální sféře nejméně pět let, řídící a komunikační schopnosti. Šéfproducent musí být středoškolák s osmiletou praxí. Všichni kandidáti musejí být bezúhonní, znát cizí jazyk a mít lustrační osvědčení.
Součástí přihlášky musí být písemný projekt zaměřený na programové a organizační změny o rozsahu maximálně šesti stran a strukturovaný životopis.

-čtk-

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Další zajímavé čtení