Delvita snížila počet obchodů v Česku

10. 1. 2002 09:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Belgický maloobchodní řetězec Delhaize, působící v České republice pod názvem Delvita, snížil loni počet svých obchodů v Česku proti roku 2000 o pět na 94. V ostatních osmi zemích světa, kde působí, splečnost počet svých prodejen naopak zvýšila. Vyplynulo to ze zprávy k výsledkům roku 2001, kterou dnes v Bruselu skupina zveřejnila.
Počet obchodů s potravinami Delvita v ČR by se však měl v roce 2002 podle plánů skupiny opět zvýšit, a to o čtyři na 98. Ve světě měla skupina koncem loňského roku 2444 obchodů, tento počet hodlá letos zvýšit také například o jeden na Slovensku, deset v Rumunsku a deset v Belgii. Nejvíce obchodů má ve Spojených státech (1453) a Belgii (665), v obou zemích přitom počítá s dalším rozšířením své prodejní plochy.
Delhaize zvýšila loni tržby o 17,8 procenta na 21,4 miliardy eur z 18,2 miliardy v roce 2000. Tento údaj zahrnuje prodejní výsledky loni nově získaných společností Hannaford Bros a Trofo. Tržby samotné sítě obchodů s potravinami Delhaize se ve sledovaném období zvýšily o čtyři procenta. V Česku, na Slovensku, v Řecku a Rumunsku tržby vzrostly v průměru o 13,8 procenta a poprvé překročily hranici miliardy eur, uvedla zpráva.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.