Europress uchystal Čas na lásku

9. 1. 2002 18:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nový čtrnáctideník Čas na lásku uvede na trh 18. ledna vydavatelství Europress. Časopis chce stavět především na příbězích ze života osobností převážně s pozitivním vyzněním. Rozhodně ale nemá jít o texty typu červené knihovny. Tištěný náklad je plánován na 90 tisíc výtisků.
Ve čtrnáctideníku se mají objevovat i romány na pokračování, rubriky jako alternativní medicína, láska a mezilidské vztahy, z manželské poradny atd. Cílová skupina by měla odpovídat čtenářské obci časopisu Napsáno životem (rovněž vydavatelství Europress), tj. ženy nad 25 let. Snahou, podle vyjádření vydavatele, je pochopitelně oslovit co nejširší čtenářskou skupinu.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.