Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Partnerem Impulsu je Eurocast

Externí autor9. 1. 2002

Podle posledních informací se o roli strategického partnera nejúspěšnějšího komerčního Rádia Impuls uchází německá společnost Eurocast se sídlem v Berlíně. Eurocast byl založen v roce 1998 jako společný podnik pěti největších privátních německých stanic Radio PSR-Lipsko, radio SAW-Magdeburg, 94,3 r.s.2-Berlin, Hitradio FFH-Frankfurt a Radio Schleswig-Holstein. Později Eurocast majetkově vstoupil do rakouského Radia Energy Wien a do polské stanice Radio Wawa ve Varšavě. V prvních třech jmenovaných německých rádiích, jakož i ve vídeňském Radiu Energy, má nepřímou účast mediální koncern Axel Springer Verlag, kde sedí v dozorčí radě německý magnát Leo Kirch. Podle domovských webových stránek Eurocastu spočívá obvyklý podnikatelský záměr v odkoupení většinového podílu perspektivního provozovatele, v manažerské podpoře a  transferu know how. Provozu stanice se Eurocast účastní nejen finančně, ale zasahuje i do řízení. Společnost Londa, držitel licence na vysílání Impulsu, nabídla Eurocastu k odprodeji majetkový podíl ve výši 66 procent . Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se svým stanoviskem poněkud otálí. Možná by radní uvítali, kdyby se jim tak významný vlastník osobně představil a pohovořil s nimi o jeho plánech. To se podle informací M&M zatím nestalo.

-roš-

×

Česká asociace kabelových komunikací změnila název

Starší článek

Kindernay podle Rady nevysílá v souladu s licenčními podmínkami

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více