Milionář stál místo jednoho z šéfů ABC Entertainment

9. 1. 2002 10:01

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Stuart Bloomberg, jeden z šéfů americké mediální společnosti ABC Entertainment Television Group, rezignoval na svou funkci. Bloomberg byl mimo jiné jedním z těch, kteří stanici ABC pomohli zvýšit sledovanost díky soutěži ‚Chcete být milionářem?‘.
Odchodem Bloomberga z postu šéfa tak jediným ředitelem ABC zůstává pouze Lloyd Braun, který tuto funkci doposud s Bloombergem sdílel. Do skupiny ABC Entertainment patří také studio Touchstone Television. Bloomberg v ABC pracoval zhruba 22 let.
Ačkoliv společnost neuvedla žádný důvod rezignace, změny ve vrcholovém vedení nejsou úplně překvapivé. ABC totiž zaznamenává pokles sledovanosti, který zhruba kopíruje pokles sledovanosti u kdysi vlajkového pořadu ‚Chcete být milionářem?‘. Ten se největší sledovanosti těšil zhruba před dvěma lety.
Na svém místě však nezůstane ani zakládající šéfredaktorka časopisu Premiere Susan Lyneová. Ta byla povýšena z pozice viceprezidentky ABC pro filmy a miniseriály na pozici prezidentky ABC Entertainment. Bude tak přímo podřízena Braunovi a podávat mu hlášení.

-čtk-

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.