Americký mediální koncern AOL Time Warner podepsal mnohaletou dohodu s finanční společností American Express. V rámci paktu bude AOL na svých televizních, tiskových a internetových výstupech propagovat produkty American Express.
Obě společnosti budou spolupracovat na rozvoji nové reklamní kampaně American Express v celém rozsahu mediálních aktivit AOL Time Warner včetně televizních sítí Turner, publikací Time Inc., hudebního vydavatelství Warner Music nebo internetové sítě America Online. Cílem spolupráce je podpořit používání kreditních karet American Express pro předplacené služby AOL Time Warner.
AOL Time Warner se díky dohodě zapojí do programu, kterým American Express odměňuje své zákazníky. Klienti firmy budou moci získané věrnostní body vyměňovat za celou řadu zboží a služeb AOL.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.