AOL uzavřela dlouhodobou marketingovou dohodu s American Express

9. 1. 2002 10:01

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americký mediální koncern AOL Time Warner podepsal mnohaletou dohodu s finanční společností American Express. V rámci paktu bude AOL na svých televizních, tiskových a internetových výstupech propagovat produkty American Express.
Obě společnosti budou spolupracovat na rozvoji nové reklamní kampaně American Express v celém rozsahu mediálních aktivit AOL Time Warner včetně televizních sítí Turner, publikací Time Inc., hudebního vydavatelství Warner Music nebo internetové sítě America Online. Cílem spolupráce je podpořit používání kreditních karet American Express pro předplacené služby AOL Time Warner.
AOL Time Warner se díky dohodě zapojí do programu, kterým American Express odměňuje své zákazníky. Klienti firmy budou moci získané věrnostní body vyměňovat za celou řadu zboží a služeb AOL.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.