Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

AOL uzavřela dlouhodobou marketingovou dohodu s American Express

Externí autor9. 1. 2002

Americký mediální koncern AOL Time Warner podepsal mnohaletou dohodu s finanční společností American Express. V rámci paktu bude AOL na svých televizních, tiskových a internetových výstupech propagovat produkty American Express.
Obě společnosti budou spolupracovat na rozvoji nové reklamní kampaně American Express v celém rozsahu mediálních aktivit AOL Time Warner včetně televizních sítí Turner, publikací Time Inc., hudebního vydavatelství Warner Music nebo internetové sítě America Online. Cílem spolupráce je podpořit používání kreditních karet American Express pro předplacené služby AOL Time Warner.
AOL Time Warner se díky dohodě zapojí do programu, kterým American Express odměňuje své zákazníky. Klienti firmy budou moci získané věrnostní body vyměňovat za celou řadu zboží a služeb AOL.

×

Tržby řetězce Ahold loni vzrostly o 27 procent

Starší článek

IKEA pozvala do tendru sedm agentur

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více