Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výdaje na on-line reklamu v USA do září klesly o 17 %

Externí autor8. 1. 2002

Výdaje na reklamu na internetu poklesly v USA za první tři čtvrtletí loňského roku meziročně o 17,1 procenta na 2,1 miliardy dolarů. Tento pokles je podle internetové divize americké společnosti Taylor Nelson Sofres CMR (TNS CMR) způsobený zpomalováním ekonomiky USA. Prezident TNS CMR David Peeler však pro letošní rok očekává opětovný nárůst výdajů.
Nejvíce prostředků na tento druh reklamy vynaložila společnost Ebay Inc., jejíž výdaje činily 35,7 miliónu US dolarů. Pouze o 0,2 miliónu dolarů méně stála reklama na internetu společnost General Motors Corp.
Největší příjem z on-line reklamy 284,4 miliónu dolarů vykázal internetový server Yahoo. Oproti loňským 311,2 miliónu dolarů to však představuje pokles o 8,6 procenta. V pořadí druhý server Aol.com získal z reklamy 252,6 miliónu dolarů. Nad 100 miliónů se z webových stránek dostala již jen Excite, jejíž příjem činil 118,2 miliónu USD.
Podle Davida Peelera se společnosti snaží pečlivě využívat schopnost internetového systému zacílit jednotlivé značky zboží na konečné uživatele, čímž překonávají snížení příjmů. Tato taktika by tedy měla vést ke stabilnímu nárůstu výdajů na internetovou reklamu v roce 2002.

-čtk-

Zavřít reklamu

Volkswagen opět největším importérem

Starší článek

Microsoft již prodal 17 miliónů kopií systému Windows XP

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heffron

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.