Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Soud ve sporu budějovických pivovarů rozhodl ve prospěch Budvaru

Externí autor8. 1. 2002

Krajský soud v Českých Budějovicích vydal koncem prosince předběžné opatření, jímž zakázal Budějovickému měšťanskému pivovaru (bývalé Jihočeské pivovary) prodávat pivo s etiketou Budweiser Bürgerbräu. Své rozhodnutí zdůvodnil tím, že etiketa Budweiser Bürgerbräu může u průměrného spotřebitele vyvolat záměnu s výrobky Budvaru. Stejným výsledkem skončil v roce 1999 obdobný soud rovněž v Německu.
Budějovický Budvar vede kromě známkoprávních sporů s americkým pivovarem Anheuser-Busch (AB) od počátku 90. let spory o peníze, pozemky a ochranné známky také se společností Jihočeské pivovary, z níž je nyní Budějovický měšťanský pivovar. Tyto pře podle ředitele Budvaru Jiřího Bočka dokládají to, že existují dvě skupiny, které se rozdílně starají o rozvoj více než sedmisetleté tradice budějovického piva.
Již v roce 1999 zakázal Jihočeským pivovarům používání označení Budweiser Bürgerbräu soud prvního stupně v Německu a toto rozhodnutí potvrdil odvolací soud loni v březnu. Loni v létě navrhly Jihočeské pivovary v ČR výmaz ochranné známky Budvaru Budweiser, po němž následovaly návrhy na výmaz značek Budweiser Budbräu a Budweiser Bier Budbräu.
Generální ředitel Budějovického měšťanského pivovaru Miroslav Leština tvrdí, že pivovar pouze brání svá historická práva a neútočí na úspěšnější Budvar. „My jsme tu byli o sto let dříve než Budvar, a proto tvrdíme, že máme stejné, ne-li větší právo užívat Budweiser jako součást kombinované značky také,“ řekl loni v říjnu Leština.

-čtk-

Zavřít reklamu

RPR pořádá seminář k novele zákonu o reklamě

Starší článek

Volkswagen opět největším importérem

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: Eos

Nebuď bafuňář. Nová kampaň cílí na transparentnost ve sportu

Eos media spouští svou první brandovou kampaň v historii. Zaměřuje se na neefektivní „bafuňářství“ v českém sportu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.