RPR pořádá seminář k novele zákonu o reklamě

8. 1. 2002 09:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Seminář k novele zákona o reklamě se bude konat 9. ledna od 14:00 hod. v Poslanecké sněmovně Parlamentu ČR. M&M o tom informoval Zbyněk Roubal výkonný ředitel Rady pro reklamu, jež je společně poslancem Tomášem Teplíkem organizátorem celé akce. Na programu je vystoupení výkonného ředitele AKA Jiřího Mikeše s přednáškou „Reklama farmaceutických výrobků v EU“, Václava Poláka a Bohumily Páleníkové z Ministerstva průmyslu a obchodu, jež novelu zákona připravuje, právnička Zuzana Seidlová osvětlí právní aspekty reklamy na léky a s pohledem výrobců léčiv přijde Pavol Mazan, ředitel Mezinárodní asociave farmaceutických společností. Přihlásit se na seminář je možné na sekretariátu Rady pro reklamu (tel.: +420 2 2422 5692).

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.