Personální změny ve vedení RadioNetu

8. 1. 2002 09:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jiří Lichý a Miroslav Machek v minulém týdnu oznámili svůj záměr ukončit působení ve společnosti RadioNet a věnovat se založení vlastní společnosti. Ředitel RadioNetu Jiří Lichý byl na vlastní žádost uvolněn k 4. lednu.
Funkci prozatímního ředitele bude zastávat Radovan Vaškovič, jednatel RadioNetu. Miroslav Machek setrvá ve své funkci až do jmenování nového obchodního ředitele, výhledově konec dubna.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.