Výrobce reklamních předmětů iMi Partner se sloučí s Moaris Group

7. 1. 2002 10:01

— Mohlo by vás zajímat —

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Reklama
SDG

Ode dneška přebírá po dohodě společnost iMi Partner veškeré aktivity Moaris Group. Vzniká tak druhá největší firma v oboru 3D reklamy, tedy výroby a potisku reklamních a dárkových předmětů, s celkovými tržbami přes 280 miliónů korun (v loňském roce) a s více než 80 zaměstnanci.
Společnost iMi Partner se tak podle předsedy představenstva iMi Partner Tomáše Kaderky zařadí v ČR za firmu Reda a předstihne dosud druhou firmu Speed Press Plus. Firma bude po spojení s Moaris Group schopna díky většímu obratu některé výrobky nakupovat levněji a počítá také s úsporami v logistice. iMi Partner nyní nabízí několik tisíc druhů reklamních a dárkových předmětů, firemní kalendáře a moderní technologie potisku. Moaris Group mimo jiné do iMi Partner přinese exkluzivní práva na některé výrobky evropského polygrafického koncernu Bertelsmann-Mohndruck a plně vybavené logistické středisko v Praze.
Hlavními klienty iMi partner jsou Johnson & Johnson, Agip či Českomoravská stavební spořitelna. Společnost iMi Partner byla založena v roce 1993 a dosud byla třetí největší firmou na českém trhu 3D reklamy. Má centrálu v Brně, pobočky v Praze, Ostravě a dceřiné společnosti na Slovensku, v Polsku a v Hongkongu. Konsolidovaný obrat dosahovaný skupinou ve střední Evropě vloni dosáhl 400 miliónů korun. V ČR její tržby loni činily 200 miliónů korun.
Moaris Group byla založena v roce 1991 a v posledních letech patřila mezi deset největších firem na trhu 3D reklamy s loňskými tržbami 80 miliónů korun.

-red-

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.