Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Do francouzských kin přišlo loni 185 miliónů lidí

Externí autor7. 1. 2002

Do francouzských kin přišlo loni téměř 185 miliónů diváků, tedy o celých 11,4 procenta více než v roce 2000. Podle údajů Národního střediska pro kinematografii (CNC) byla také v prosinci zaznamenána rekordní měsíční návštěvnost 23 miliónů diváků, tedy o 30 procent více než před rokem.
O dobrém zdraví francouzského filmu svědčí podle CNC i to, že tuzemská produkce se na návštěvnosti podílela 41 procenty oproti 28,5 procenta před rokem. Podíl amerických filmů na americkém trhu naopak poklesl z 62,2 na 50 procent.
Na deset francouzských filmů přišly více než dva milióny lidí, na dalších deset jeden až dva milióny a na 11 půl miliónu až milión diváků. V čele žebříčku stojí s více než osmi milióny návštěvníky “Amélie z Montmartru” před pokračováním úspěšné komedie “La Vérité si je mens! 2” (I kdybych lhal, mluvím pravdu). Na dalších místech jsou komedie “Le Placard”, která byla v ČR uváděna jako “Kondomedie”, dobrodružný velkofilm “Bratrstvo vlků” a film o partě teenagerů z pařížských předměstí “Yamakasi, les samourais des temps modernes” (Yamakasi, moderní samurajové).

-čtk-

×

Oživení světového trhu IT přijde nejpozději v polovině roku

Starší článek

Objem fúzí a akvizic v Evropě loni klesl o více než polovinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více