General Motors mění marketingovou strategii na 2002 dolarů

4. 1. 2002 10:01

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší americká automobilka General Motors zastavila od poloviny tohoto týdne nabídku bezúročných půjček na nákup vozu, která zvedla prodeje po teroristických útocích z 11. září. Tento program společnost nahradila novými zákaznickými pobídkami ve formě slev. Nová marketingová kampaň, kterou GM představil, bude méně nákladná než úvěry s nulovým úrokem zavedené 20. září.
Zákazníkům firma nabídne slevu 2002 dolarů při nákupu nebo leasingu většiny vozů GM. Nová nabídka s platností do konce února se týká modelů let 2001 a 2002, nebude však platit pro vozy modelového roku 2003.
Program nulových úroků, nazývaný firmou „Udržte Ameriku v chodu“, pomohl zvýšit prodej vozů v USA ke konci roku navzdory propadu ekonomiky do recese k téměř rekordním úrovním. Podobné programy neochotně zavedly i konkurenční automobilky Ford a Chrysler.
V říjnu se tak průměrná hodnota zákaznické pobídky amerických automobilek zvýšila proti stejnému měsíci předchozího roku o 71 procent na téměř 2300 dolarů na automobil, úroveň považovanou pozorovateli za neudržitelnou. Hodnota slevy u samotného GM dosáhla až 2500 dolarů.
GM dnes oznámil, že v prosinci se prodej jeho vozů zvýšil meziročně díky bezúročným úvěrům o sedm procent. Za celý loňský rok odbyt osobních a lehkých užitkových vozů GM klesl o jedno procento na 4,904 miliónu.

-čtk-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.