Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britské tržby z prodeje her a konzol loni dosáhly nového maxima

Redakce MAM10. 1. 2002

Tržby z prodeje videoher, zábavního softwaru a herních konzol v Británii v loňském roce stouply o 36 procent na nové maximum 1,6 miliardy liber (2,31 miliardy dolarů). Oznámila to Evropská asociace vydavatelů zábavního softwaru.
Za loňský rok bylo prodáno celkem 51,2 miliónu kusů herního softwaru i hardwaru, což představuje nárůst o 21 procent. Ke zvýšení přispělo především zahájení prodeje konzol GameCube firmy Nintendo a Xbox společnosti Microsoft.
Mezi nejprodávanější hry patřily tituly “Kdo chce být milionářem” a “Tomb Raider 4” společnosti Eidos a “Driver 2” firmy Infogrames. Společnost Electronic Arts slavila úspěch s hrami “The Sims” a “Harry Potter a kámen mudrců”.
Tržby z prodeje konzol vzrostly o 121 procent na 567 miliónů liber při čtyřech miliónech prodaných kusů. U softwaru pro konzoly došlo ke zvýšení prodeje na rekordních 30,5 miliónu kusů a tržby dosáhly 711 miliónů liber.
Zábavní software pro osobní počítače zaznamenal zvýšení prodeje o deset procent na 16,7 miliónu kusů, jeho tržby však zůstaly beze změn na 346 miliónech liber.

-čtk-

×

Plzeňský Prazdroj pomaloval kamiony novými pivními motivy

Starší článek

Delvita snížila počet obchodů v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Albert

Albert láká mistry grilování v nové kampani na kvalitní suroviny

Albert dnes spouští novou kampaň na letošní grilovací sezónu. Ve spolupráci s agenturou VCCP vznikly čtyři televizní spoty, které adaptují známé světové i…
21. 4. 202121. 4. 2021
Média

Libuše Šmuclerová hájí roli tradičních médií a kritizuje chování digitálních obrů

Den po představení služby Google News Showcase píše Libuše Šmuclerová, předsedkyně představenstva Czech News Center (CNC), otevřený dopis na obranu…
21. 4. 202121. 4. 2021
Akce

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Lepší vyslepičit, než ututlat, tvrdí vítězný návrh kampaně pro neziskovku Oživení, která podporuje takzvané whistleblowery.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více