300 čtverečních metrů beze jména za deset tisíc korun

11. 1. 2002 16:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na Štěrboholské křižovatce v Praze, poblíž které stojí budova společnosti Barvy Laky, je umístěn první nosič z nového projektu na českém trhu venkovní reklamy. Jde o nosič na bázi velkoplošné projekce, který zatím nemá jméno. Rozměry 20×15 metrů dávají dohromady inzerentům k dispozici 300 metrů čtverečních plochy pro animovanou, pohyblivou reklamu. Instalace, kterou na zakázku vyvinula firma AV Media, se skládá z obří projekční plochy a speciálního projekčního zařízení „Challenger“ o vysokém světelném výkonu. Jeho cena přesáhla milion korun.
Obchodní stránku projektu zajišťuje společnost Style Agency. Inzerentům se nosičem nabízí prostor pro až třicetisekundové spoty, umístěné do smyčky o maximální délce sedm a půl minuty. Za měsíční pronájem pro desetisekundový spot přitom zaplatíte 10000,- Kč za první měsíc.

-pda-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.