Nový komplex pro CRM včetně specializovaného webu

17. 5. 2001 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jedná se o řešení, které umožní organizacím nahradit dnes již neúčinné klasické formy marketingu a prodeje nově vybudovanými nadstandardními vztahy se zákazníky. Cestou k dosažení tohoto cíle je změna procesů v organizaci tak, aby bylo možné rozvíjet a řídit vztahy s jejími zákazníky. Prostředkem k tomu je podpora vztahů se zákazník
y informačními technologiemi.
Aliance zároveň uvedla do provozu internetový portál www.crmcomplex.cz, jehož cílem je vytvořit komunitu odborníků v oblasti CRM jak z řad konzultantů a teoretiků, tak zejména praktiků z jednotlivých organizací a umožnit jim přístup k informačním zdrojům z oblasti CRM a podpořit vzájemnou komunikaci a výměnu zkušeností. Pro v
ážné zájemce je také určena série workshopů na téma “CRM – budování profitabilních vztahů se zákazníkem”, kde je možné se zástupci všech tří aliančních firem diskutovat o problematice CRM a řešit konkrétní otázky a problémy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.