Jedná se o řešení, které umožní organizacím nahradit dnes již neúčinné klasické formy marketingu a prodeje nově vybudovanými nadstandardními vztahy se zákazníky. Cestou k dosažení tohoto cíle je změna procesů v organizaci tak, aby bylo možné rozvíjet a řídit vztahy s jejími zákazníky. Prostředkem k tomu je podpora vztahů se zákazník
y informačními technologiemi.
Aliance zároveň uvedla do provozu internetový portál www.crmcomplex.cz, jehož cílem je vytvořit komunitu odborníků v oblasti CRM jak z řad konzultantů a teoretiků, tak zejména praktiků z jednotlivých organizací a umožnit jim přístup k informačním zdrojům z oblasti CRM a podpořit vzájemnou komunikaci a výměnu zkušeností. Pro v
ážné zájemce je také určena série workshopů na téma “CRM – budování profitabilních vztahů se zákazníkem”, kde je možné se zástupci všech tří aliančních firem diskutovat o problematice CRM a řešit konkrétní otázky a problémy.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).