Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kofola bojuje proti parazitům

Redakce MAM17. 5. 2001

Kofola je přitom stěžejním produktem společnosti IVAX ČR a firma hodlá nadále investovat do podpory značky Kofola jak na českém tak i na slovenském trhu. Dnes bude také odstartována reklamní kampaň 2001, která by měla ještě více posílit postavení značky Kofola na trhu v ČR i SR.
Nosným médiem se opět stává TV obrazovka, konkrétně TV Nova a TV Prima, na kterých budou vysílány 3 různé 20 vteřinové spoty spojené claimem: „Když ji miluješ, není co řešit, Kofola – není co řešit“.

Reklamní kampaň spolu s žalobami jsou hlavní nástroje v boji proti napodobovatelům. Již v loňském roce zaznamenala Galena na českém trhu aktivitu směřující k napodobování její značky Kofola zmíněným nápojem Kofča. Galena podala návrh na nařízení předběžného opatření k příslušnému soudu, ve kterém žádala o zastavení distribuce limonády Kofča do rozhodnut
í příslušného soudu. Krajský soud v Praze žádosti Galeny tehdy vyhověl a ke dni 15. 8. 2000 nařídil zastavení distribuce limonády Kofča společnosti Monáda Drink. Firma Monáda Drink se však proti tomuto rozhodnutí odvolala k Vrchnímu soudu v Praze, který ve svém usnesení potvrdil rozhodnutí městského soudu. Toto předběžné opatření se stalo vykonatelné dne 6. 3. 2001.
Do rozhodnutí příslušného soudu v této věci tedy firma Monáda Drink nesmí distribuovat nápoj Kofča na území České republiky.
Podobně ve Slovenské republice se během roku 1999 objevilo několik sycených nápojů tmavé barvy vyráběných z klasické colové báze, které jejich výrobci (malé a střední sodovkárny) začali označovat názvy zaměnitelnými s označením Kofola (MK Kofola, Šofola apod.). IVAX – CR neprodleně vyzval tyto výrobce k tomu, aby upustili od takovéhoto označování svých produkt
ů s tím, že touto činností narušují ochrannou známku Kofola registrovanou v SR na Galenu (IVAX – CR). S několika slovenskými firmami došlo po krátkém jednání k dohodě. Čtyři menší firmy zastoupené patentovým zástupcem Ing. Holakovským však podaly v září respektive v listopadu roku 1999 návrh na výmaz OZ Kofola respektive OZ Kofo z registru ochranných známek při
Úradu priemyslného vlastníctva SR v Bánské Bystrici pro údajné zdruhovění názvu Kofola a pro nevyužívání OZ Kofola jejím majitelem. Galena předala tomuto úřadu dokumentaci vyvracející argumenty navrhovatelů výmazu v polovině ledna 2000. Patentový úřad rozhodl během měsíců dubna – června 2000 ve prospěch Galeny a návrhy na výmaz ochranných známek Kofola a Kof
o zamítl. Protistrana podala proti prvoinstančnímu rozhodnutí Úradu priemyslného vlastníctva SR rozklad, který je v současné době v řízení. Rozhodnutí ve věci rozkladu by měl podle posledních informací vynést úřad do konce měsíce května. Společnost IVAX – CR je přitom připravena přistoupit k ráznějšímu řešení vzniklé situace a hodlá podat proti subjektům nar
ušujícím svou činností práva k ochranným známkám Kofola a Kofo žaloby spojené s návrhy na nařízení předběžného opatření, obdobně jako tomu bylo v případě kauzy Kofča v České republice.

×

Nový komplex pro CRM včetně specializovaného webu

Starší článek

Shopcenter.cz a iDnes.cz spustily on-line cestovní kancelář

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Anketa mezi HR řediteli: Co děláte pro mentální zdraví svých lidí?

Pandemie problém s duševním zdravím zaměstnanců nevytvořila, jen jej zdůraznila. O pohodu lidí na pracovišti by se měly firmy starat dlouhodobě,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy
Foto: Paramount

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

„Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl

Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více