Foto: FAČR

TCL se stala Premium partnerem české fotbalové reprezentace

13. 1. 2020 10:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost TCL, výrobce spotřební elektroniky, podepsala smlouvu s Fotbalovou asociací České republiky a stala se s účinností od 1. 1. 2020 Premium partnerem české fotbalové reprezentace.

TCL se bude také podílet na speciální fanzóně Eura 2020. Společnost spolupracuje i s Českou televizí v rámci projektu Gól týdne, měsíce a roku.

Za účasti předsedy FAČR Martina Malíka, manažera české fotbalové reprezentace Libora Sionka, asistenta trenéra Jiřího Chytrého a Alexe Krále, bývalého hráče Slavie Praha, nyní hájícího barvy ruského Spartaku Moskva, byl v pátek představen nový Premium partner, který bude součástí národního týmu minimálně další dva roky. Bude jím společnost TCL.

TCL v minulosti podporovala fotbalový turnaj Copa Amerika 2019 a spolupracovala s brazilským fotbalovým týmem. Do povědomí českých sportovních fanoušků se značka zapsala jako sponzor minulého mistrovství světa v basketbale.

Jednou z hlavních sportovních událostí letošního roku bude Euro 2020 a český fotbalový tým se na mistrovství kvalifikoval z druhého místa ve skupině. „Osobně jsme navštívili domácí utkání s Anglií a byli jsme nadšení, v jaké euforii český tým hrál. Zaujali nás hráči jako Vaclík nebo Král a hned po zápase jsme oslovili fotbalovou asociaci s nabídkou stát se Premium partnerem národního týmu,“ říká Hyundong Kim, Head of Marketing TCL pro střední a východní Evropu.

„Jsme moc rádi, že v portfoliu partnerů české reprezentace můžeme přivítat právě TCL. Těší mě, že s národním týmem chce spojit jméno tak velká společnost, která patří k předním světovým výrobcům elektroniky. Věřím, že půjde o úspěšné a oboustranně prospěšné spojení,“ doplňuje Martin Malík, předseda Fotbalové asociace ČR.

Další novinkou je představení lokálního ambasadora značky, Pavla Horvátha. „Pavel Horváth je velká osobnost, respektovaná fanoušky i odbornou veřejností. Těší nás, že se rozhodl spojit své jméno právě s námi,“ řekl Runzhe Xia, Sales Director pro střední a východní Evropu.

„Jsem rád, že i po konci aktivní kariéry jsem mohl zůstat u fotbalu, protože je to vlastně celý můj život a mám tak pořád možnost se živit tím, co mě baví. Tohle byla příležitost, jak se alespoň trochu stát opět součástí národního týmu, a proto chci poděkovat TCL, že mi tuto příležitost dali. Zároveň děkuji i Plzni, kde momentálně trénuji, že s tím neměla žádný problém,“ uvedl Horváth.

TCL se navíc bude podílet na speciální fanzóně, která vznikne během Eura 2020. Její konkrétní podoba se v tuto chvíli řeší a už brzy ji FAČR a TCL představí fanouškům.

Další spojení TCL se sportovním světem v Česku představuje spolupráce s Českou televizí, konkrétně v rámci projektu Gól týdne, měsíce a roku. Jedná se o tradiční diváckou anketu s více než 20letou historií. „Je nám ctí, že se od poloviny února staneme generálním partnerem ankety Gól týdne, měsíce a roku. Nádherné branky jsou kořením fotbalu, a proto jsme rádi, že je divákům budeme moci doručit pod naší značkou,“ uvedl Runzhe Xia.

Novinkou je také odhalení projektu s názvem 732×244, které představil český reprezentační brankář Tomáš Vaclík. „Jedná se o můj autorský projekt, který jsem se rozhodl založit zhruba před rokem. Spočívá v tom, že lidé fotí branky z celého světa a pak je nahrávají na mé webové stránky. Rozměry fotbalové branky jsou všude stejné, ale každá je vlastně úplně jiná. Hodně vypovídá o okolním prostředí, kultuře, o přístupu k fotbalu v daném místě. Sám také aktivně přispívám a tuším, že je tam už okolo 100 branek. Zahlédl jsem tam dokonce branku z Iráku nebo souostroví v Severním ledovém oceánu,“ popisuje nadšeně Vaclík. „Společnost TCL mě sama oslovila s tím, že se jim myšlenka projektu líbí a chtějí mi ho pomoci rozšířit do celého světa. Za to jsem opravdu moc rád,“ zakončil své povídání Vaclík.

Foto: FAČR

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.