Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kia Motors Czech
Sport

Kia se stala oficiálním dopravcem Nejúspěšnějšího sportovce roku

Redakce MAM19. 12. 201918. 12. 2019

Společnost Kia Motors Czech se stává oficiálním dopravcem projektu Nejúspěšnější sportovec roku. Každoročně konané anketě, jež oceňuje sportovce napříč Českou republikou, zapůjčí Kia po celou dobu konání nové SUV Kia Sportage. Další formy podpory pak chystá pro slavnostní galavečery, které se uskuteční celkem ve 30 regionech republiky.

„Jsme velice rádi, že můžeme prostřednictvím projektu Nejúspěšnější sportovec roku podpořit skvělé tuzemské sportovce a přispět tak k bohaté tradici českého sportu. Sport má ve filozofii naší značky nezastupitelnou roli a chceme, aby se to odráželo nejen v našich produktech, ale také dalších aktivitách,“ říká Arnošt Barna, generální ředitel společnosti Kia Motors Czech.

Radek Šilhan, hlavní organizátor projektu Nejúspěšnější sportovec roku

Cílem ankety je podpořit tuzemské sportovce, kteří reprezentují města, regiony i celou Českou republiku na domácí i mezinárodní úrovni. Ve vyhlašovaných kategoriích získávají ocenění nejen vrcholoví sportovci, ale i junioři, trenéři, kluby a jejich funkcionáři. Každoročně také uvádí tuzemské sportovní legendy do síně slávy.

Tradiční akce Nejúspěšnější sportovec roku se nesoustředí výhradně na jeden velký galavečer ­– první kola probíhají ve 30 různých regionech po celé zemi. Od 7. ledna do konce března 2020 tak budou v rámci doprovodného programu oceněni sportovci ze všech regionů v republice.

V anketě Nejúspěšnější sportovec roku pro letošní rok vznikne nová kategorie Skokan roku. Vítěz této kategorie si v každém z regionů odnese cenu Sportage Trophy, kterou bude předávat místní zástupce značky Kia. Autorizovaní dealeři tak budou moci nejen ocenit významné sportovní výkony ve svém regionu, ale také zprostředkovat návštěvníkům přímý kontakt s vozy Kia „Jsme hrdí, že jedna z udělovaných cen ponese jméno našeho modelu. Nově udělovaná Sportage Trophy bude patřit těm sportovcům, kteří v daném roce dosáhnou mimořádného zlepšení nebo výkonu. Tato kategorie totiž dokonale naplňuje naši filozofii vyjádřenou v mottu The Power to Surprise,“ upřesňuje Arnošt Barna.

Psali jsme
Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

„Za tuto spolupráci jsem nesmírně rád. Dlouhodobě vnímám spojení automobilky Kia s vrcholovým sportem, zejména s tenisem na úrovni grandslamů. Zároveň se i samotná značka viditelně dere do popředí a hledá cesty na vrchol. To koresponduje se snahou mladých sportovců přetavit svůj talent třeba v olympijské medaile, tak jako se to povedlo největším hvězdám v historii naší ankety, Martině Sáblíkové, Barboře Špotákové, Evě Samkové nebo Ester Ledecké,“ říká Radek Šilhan, hlavní organizátor projektu Nejúspěšnější sportovec roku.

Akce je otevřená široké veřejnosti. Už nyní je možné nominovat sportovce buď prostřednictvím klubu, který reprezentují, nebo kontaktovat Okresní organizaci České unie sportu a sdělit jim svůj návrh. Lidé mohou vybírat své favority v řadě kategorií, od juniorů až po veterány.

Zavřít reklamu

Hlavní události a trendy roku 2019 v online marketingu

Starší článek

Comtech Can má za Tanec Praha bronz z Clio Awards

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Socios dá 100 milionů dolarů za podíl v digitálním hubu FC Barcelona

Platforma Socios.com pro zapojení fanoušků založená na blockchainu se stane strategickým technologickým partnerem, který urychlí rozvoj strategií…
3. 8. 20223. 8. 2022
Sport

ME v Praze je pro basket šancí

Vrchol sportovního roku, na nějž se těší generace basketbalových fanoušků, přijde v září. Podaří se podchytit divácký zájem a posunout basket k top sportům…
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Basketu pomůžeme ještě více

V podpoře sportu u nás jsme už největší, říká brand manažer Tipsportu Martin Filip.
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Nová kampaň s Petrem Čechem přinese O2 TV zdarma 

V srpnu přichází operátor O2 s novou komunikační kampaní zaměřenou na televizi O2 TV, ve které nebude chybět ani hlavní ambasador Petr Čech společně s…
26. 7. 202226. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.