Foto: Český olympijský výbor

Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

14. 12. 2019 06:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Akciová společnost Fosfa se stala novým generálním partnerem Českého olympijského výboru. Smlouvu na olympijský cyklus 2020 – 2024 podepsali předseda ČOV Jiří Kejval a Ivan Baťka, generální ředitel největšího zpracovatele žlutého fosforu v Evropě.

Spolupráce zahrnuje letní olympijské hry v Tokiu v příštím roce, zimní hry v Pekingu 2020 a olympiádu v létě roku 2024 v Paříži. „Toto spojení je unikátní, dodržuje základní principy olympismu, jako jsou hrdost, úcta, respekt, sebedisciplina, důvěra a hlavně fair play. Je to prolnutí duše firmy do olympijských hodnot,“ popisoval spolupráci předseda ČOV Jiří Kejval. „Každý může zažít hrdost a radost z vlastního úsilí, z překonávání sebe sama a z výkonů olympioniků, jejichž silnými příběhy se inspiruje,“ uvedl Kejval.

Jiří Kejval a Ivan Baťka (foto: Český olympijský výbor)

Generální ředitel společnost Fosfa Ivan Baťka ke spolupráci doplňuje: „Vyznáváme fair play, což je největší olympijská hodnota, a my tím budujeme i firemní kulturu, týmovost. Spolupráce s Českým olympijským výborem se proto nabízí. Navíc se mi líbí, že Český olympijský výbor se hodně věnuje dětským projektům a projektům pro mláde,.“ Baťka zmínil například Olympiádu dětí a mládeže či Sazka Olympijský víceboj.

Vedle potravinářských a průmyslových aplikací se Fosfa zaměřuje i na vývoj a výrobu ekologických produktů, zejména přírodních prostředků péče o tělo a domácnost. Svou spolupráci s ČOV bere také jako svou společenskou odpovědnost.

Mohlo by vás zajímat
Jiří Kejval o zatraktivňování sportu pro mladé lidi

Foto: Český olympijský výbor

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení