Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Sport

Vítězné a poražené značky na MS v ragby

Martin Charvát18. 11. 201918. 11. 2019

Mistrovství světa v ragby je třetí největší sportovní akce světa, hned po letní olympiádě a MS ve fotbale. Nejen návštěvností na stadionech, ale především sledovaností. Televizní sledovanost letošního šampionátu se zatím odhaduje na pět miliard diváků.

Mistrovství světa, které začalo 20. září a skončilo 2. listopadu hostilo Japonsko a zlato získala Jižní Afrika. Taková akce je samozřejmě i soubojem značek. Ty sportovní prostřednictvím sponzorovaných týmů zápasí rovnou na hřišti. Jde o image, ale i o přímé prodeje replik dresů a sportovního vybavení. Která značka z toho vyšla vítězně a která naopak ztratila?

Mezi poražené se definitivně zařadila jinak nejcennější sportovní značka světa, Nike. Ta má ve špičkovém ragby v současnosti jediného koně, tým Argentiny. Ten ovšem doplatil na těžký los a poprvé po dvaceti letech nepostoupil ze základní skupiny. Značka Nike tak zmizela fanouškům z očí už po úvodní části MS.

Na domácí šampionát se naopak perfektně připravila japonská značka Asics. Ta už před čtyřmi lety uzavřela smlouvy s Austrálií a s Jižní Afrikou. Součástí smluv byla nejen podpora dětí a mládeže, ale v případě druhé jmenované země i přesunutí části výroby do Jižní Afriky. Austrálie se sice probojovala „jen“ do čtvrtfinále, ale sázka na Jižní Afriku vyšla perfektně. Zisk titulu mistrů světa přinese i zisky značce. Její popularita v Japonsku, ale i jinde ve světě strmě roste. Díky čtvrtému Walesu byla vidět i značka Under Armour.

Nepřehlédněte
Jiří Kejval o zatraktivňování sportu pro mladé lidi

Jednoznačným vítězem se ovšem stala původně malá ragbyová značka Canterbury z Nového Zélandu. Jednak oblékla a vybavila na MS celkem sedm týmů včetně domácího Japonska, a nakonec stříbrné Anglie, jednak se stala oficiálním partnerem celého mistrovství a oblékala tak rozhodčí, organizátory i dobrovolníky. Byla zkrátka všude a zařadila se tím definitivně mezi velké světové značky.

Kapitolou samu pro sebe je v ragby Adidas. Adidas hraje „vlastní soutěž“. Už léta obléká a vybavuje legendu legend, novozélandské All Blacks. Ti sice letos skončili po semifinálové porážce od Anglie až třetí, ale to nijak nesnížilo jejich popularitu. All Blacks jsou prostě jiná liga. Adidas to ví a tuhle svoji akvizici si dobře hlídá. Ve sportu, kde mohou být jinak sportovní výsledky vrtkavé, jsou All Blacks jistotou na desítky let.

Psali jsme
Ženské ragby láká víc než mužské, říká Martin Charvát

Zavřít reklamu

Kohák se v nové kampani pro Mobil.cz svlékl

Starší článek

Astronauti spustili digitální kampaň pro Messer Technogas

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Socios dá 100 milionů dolarů za podíl v digitálním hubu FC Barcelona

Platforma Socios.com pro zapojení fanoušků založená na blockchainu se stane strategickým technologickým partnerem, který urychlí rozvoj strategií…
3. 8. 20223. 8. 2022
Sport

ME v Praze je pro basket šancí

Vrchol sportovního roku, na nějž se těší generace basketbalových fanoušků, přijde v září. Podaří se podchytit divácký zájem a posunout basket k top sportům…
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Basketu pomůžeme ještě více

V podpoře sportu u nás jsme už největší, říká brand manažer Tipsportu Martin Filip.
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Nová kampaň s Petrem Čechem přinese O2 TV zdarma 

V srpnu přichází operátor O2 s novou komunikační kampaní zaměřenou na televizi O2 TV, ve které nebude chybět ani hlavní ambasador Petr Čech společně s…
26. 7. 202226. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.