Novým oficiálním partnerem Slavia Praha je přípravek Clavin

9. 11. 2019 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřel partnerství s výrobcem přípravku ke zkvalitnění erekce Clavin.

Při této příležitosti vznikla série krátkých video výstupů, které budou brzy ke zhlédnutí v televizích a nyní již také na YouTube kanálu „Clavin Collection“.

První díl ze série Clavin Collection

„V duchu hesla ‚Mužem hned‘, jde s Clavinem Slavia tvrdě za každým vítězstvím a stoupá stále výš,“ píší o vzájemné spolupráci.

„Věříme, že toto partnerství napomůže k zisku dalších trofejí a hra Slavie bude ještě rychlejší, tvrdší a vytrvalejší,“ okomentoval spolupráci produktový manažer značky Clavin Ing. David Smotlacha.

Psali jsme
Kaufland se stal partnerem českého hokeje

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.