Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Sport

Niceboy je novým partnerem české fotbalové reprezentace

Redakce MAM13. 11. 201913. 11. 2019

Společnost Niceboy se stala novým partnerem české fotbalové reprezentace. Výrobce akčních kamer, bluetooth sluchátek, reproduktorů a gamingového vybavení bude národní tým podporovat v následujících dvou letech.

Spolupráce se týká především mistrovství Evropy 2020 a následných bojů o mistrovství světa 2022. Konkrétní průběh spolupráce ještě bude upřesněn. Aktuálně jsou v jednání například společné odpočinkové zóny či roadshow po České republice s náborem fanoušků.


V neposlední řadě se Niceboy kromě partnerství s „A“ týmem zavázal aktivně podporovat i mladé fotbalisty a zapojit se do nové náborové kampaně.

Nepřehlédněte
Zelené fotbalové dresy? Ani experti se neshodnou

„Z tohoto partnerství máme velkou radost. Sport obecně máme v Niceboy rádi a konkrétně českému fotbalu hodně fandíme. Je pro nás velkou ctí, že můžeme českou fotbalovou reprezentaci jako partner podporovat,“ řekl ředitel společnosti Jiří Zima.

Nové spojení vítá také Iveta Vondrová, ředitelka oddělení reprezentace STES (marketingová dceřiná společnost FAČR): „Z partnerství můžou těžit obě strany. Myslím, že pro fanoušky bude atraktivní hlavně série reprezentačních předmětů. Různá zařízení si tak naši příznivci budou moci koupit v designu české reprezentace. Spojení národního týmu a Niceboy dává smysl.“

Česká fotbalová reprezentace se aktuálně chystá na vyvrcholení kvalifikace o postup na mistrovství Evropy 2020. Již ve čtvrtek 14. listopadu v Plzni přivítá Kosovo. Případné vítězství už by národnímu týmu dalo jistotu účasti na šampionátu. Poslední zápas se bude hrát v neděli 17. listopadu v Bulharsku.

Dermacol má nové logo, kanceláře i varnu kosmetiky

Starší článek

Taste získala šest nových klientů

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

Akciová společnost podepsala s ČOV smlouvu na olympijský cyklus 2020 – 2024
14. 12. 201913. 12. 2019
Sport

Nejvýraznější marketingové počiny ve sportu za rok 2019

Anketa mezi insidery sportovního marketingu a sponzoringu v Česku
13. 12. 201913. 12. 2019
Sport

Přinášíme příběhy MMA bojovníků, říká Ondřej Novotný

Rozhovor se spoluzakladatelem projektu Oktagon MMA, s nímž nedávno vyprodal O2 arenu
10. 12. 201912. 12. 2019
Sport

Čeští olympionici představili kolekci pro hry v Tokiu

Spojovacím grafickým prvkem bude gymnastická figura od akademického malíře Milana Jaroše
20. 11. 201920. 11. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více