
Niceboy je novým partnerem české fotbalové reprezentace
Společnost Niceboy se stala novým partnerem české fotbalové reprezentace. Výrobce akčních kamer, bluetooth sluchátek, reproduktorů a gamingového vybavení bude národní tým podporovat v následujících dvou letech.
Spolupráce se týká především mistrovství Evropy 2020 a následných bojů o mistrovství světa 2022. Konkrétní průběh spolupráce ještě bude upřesněn. Aktuálně jsou v jednání například společné odpočinkové zóny či roadshow po České republice s náborem fanoušků.
V neposlední řadě se Niceboy kromě partnerství s „A“ týmem zavázal aktivně podporovat i mladé fotbalisty a zapojit se do nové náborové kampaně.
„Z tohoto partnerství máme velkou radost. Sport obecně máme v Niceboy rádi a konkrétně českému fotbalu hodně fandíme. Je pro nás velkou ctí, že můžeme českou fotbalovou reprezentaci jako partner podporovat,“ řekl ředitel společnosti Jiří Zima.
Nové spojení vítá také Iveta Vondrová, ředitelka oddělení reprezentace STES (marketingová dceřiná společnost FAČR): „Z partnerství můžou těžit obě strany. Myslím, že pro fanoušky bude atraktivní hlavně série reprezentačních předmětů. Různá zařízení si tak naši příznivci budou moci koupit v designu české reprezentace. Spojení národního týmu a Niceboy dává smysl.“
Česká fotbalová reprezentace se aktuálně chystá na vyvrcholení kvalifikace o postup na mistrovství Evropy 2020. Již ve čtvrtek 14. listopadu v Plzni přivítá Kosovo. Případné vítězství už by národnímu týmu dalo jistotu účasti na šampionátu. Poslední zápas se bude hrát v neděli 17. listopadu v Bulharsku.
Podobné zprávy

Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

Nejvýraznější marketingové počiny ve sportu za rok 2019

Přinášíme příběhy MMA bojovníků, říká Ondřej Novotný
