Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vojtěch Resler
Sport

Jiří Kejval o zatraktivňování sportu pro mladé lidi

Redakce MAM14. 11. 201917. 11. 2019

Jiří Kejval je sportovní funkcionář, bývalý vrcholový sportovec a předseda představenstva společnosti Techo, která řeší vybavení administrativních budov. Dnes je ale především šéf marketingové komise Mezinárodního olympijského výboru se zodpovědností za olympijskou strategii a prodej práv.

Na Foru Media promluvil mimo jiné o zatraktivňování nových sportů. „Nevím, kdo z vás se před dvaceti lety zajímal o biatlon, ale dnes může směle soupeřit s ledním hokejem. Podobně jako třeba snowboard cross, lezení na lezeckých stěnách. A Break dance bude v roce 2024 dokonce zařazen na letní olympijské hry v Paříži, což některým lidem přijde absurdní, ale není, protože to je právě zatraktivňování sportu.“

Jiří Kejval také citoval výzkum televize NBC, ze kterého vyplývá zjištění, že co se týče konzumace médií, není to tak, že roste zcela odlišná, nová generace, ale má pouze své období, kdy se nechává inspirovat ve své bublině. Ale jakmile tato nová generace založí rodinu a začne pracovat, vrací se ke starým principům konzumace obsahu. Jiřího Kejvala jsme se na úvod zeptali, jak by on sám dnes přitáhl pozornost dětí a mladých lidí ke sportu.

Nepřehlédněte
Zelené fotbalové dresy? Ani experti se neshodnou

×

Footshop expanduje na východ

Starší článek

Košík.cz zařazuje do bezobalové zóny i ekodrogerii

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Mastercard proniká do esportové komunity

Kampaní zacílenou na hráče můžete zasáhnout velkou a zajímavou cílovou skupinu a zvýšit tak znalost značky. Rozhodnutí společnosti Mastercard…
22. 2. 202123. 2. 2021
Sport

ČOV chystá pro Tokio platformu Czech Team TV. Uvede vstupy před závody

Populární videa, která přinášel ČOV ze zákulisí OH v Riu nebo Jižní Koreji, chce nabídnout fanouškům v rámci nové komunikační platformy Czech…
29. 1. 202129. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Sport

Kia bude dál sponzorovat evropský šampionát v League of Legends 2021

Kia oznámila, že bude i letos pokračovat v roli hlavního partnera e-sportového mistrovství Evropy League of Legends European Championship…
20. 1. 202120. 1. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více