Jiří Kejval o zatraktivňování sportu pro mladé lidi
Jiří Kejval je sportovní funkcionář, bývalý vrcholový sportovec a předseda představenstva společnosti Techo, která řeší vybavení administrativních budov. Dnes je ale především šéf marketingové komise Mezinárodního olympijského výboru se zodpovědností za olympijskou strategii a prodej práv.
Na Foru Media promluvil mimo jiné o zatraktivňování nových sportů. „Nevím, kdo z vás se před dvaceti lety zajímal o biatlon, ale dnes může směle soupeřit s ledním hokejem. Podobně jako třeba snowboard cross, lezení na lezeckých stěnách. A Break dance bude v roce 2024 dokonce zařazen na letní olympijské hry v Paříži, což některým lidem přijde absurdní, ale není, protože to je právě zatraktivňování sportu.“
Jiří Kejval také citoval výzkum televize NBC, ze kterého vyplývá zjištění, že co se týče konzumace médií, není to tak, že roste zcela odlišná, nová generace, ale má pouze své období, kdy se nechává inspirovat ve své bublině. Ale jakmile tato nová generace založí rodinu a začne pracovat, vrací se ke starým principům konzumace obsahu. Jiřího Kejvala jsme se na úvod zeptali, jak by on sám dnes přitáhl pozornost dětí a mladých lidí ke sportu.