Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vojtěch Resler
Sport

Jiří Kejval o zatraktivňování sportu pro mladé lidi

Redakce MAM14. 11. 201917. 11. 2019

Jiří Kejval je sportovní funkcionář, bývalý vrcholový sportovec a předseda představenstva společnosti Techo, která řeší vybavení administrativních budov. Dnes je ale především šéf marketingové komise Mezinárodního olympijského výboru se zodpovědností za olympijskou strategii a prodej práv.

Na Foru Media promluvil mimo jiné o zatraktivňování nových sportů. „Nevím, kdo z vás se před dvaceti lety zajímal o biatlon, ale dnes může směle soupeřit s ledním hokejem. Podobně jako třeba snowboard cross, lezení na lezeckých stěnách. A Break dance bude v roce 2024 dokonce zařazen na letní olympijské hry v Paříži, což některým lidem přijde absurdní, ale není, protože to je právě zatraktivňování sportu.“

Jiří Kejval také citoval výzkum televize NBC, ze kterého vyplývá zjištění, že co se týče konzumace médií, není to tak, že roste zcela odlišná, nová generace, ale má pouze své období, kdy se nechává inspirovat ve své bublině. Ale jakmile tato nová generace založí rodinu a začne pracovat, vrací se ke starým principům konzumace obsahu. Jiřího Kejvala jsme se na úvod zeptali, jak by on sám dnes přitáhl pozornost dětí a mladých lidí ke sportu.

Nepřehlédněte
Zelené fotbalové dresy? Ani experti se neshodnou

Zavřít reklamu

Footshop expanduje na východ

Starší článek

Košík.cz zařazuje do bezobalové zóny i ekodrogerii

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Socios dá 100 milionů dolarů za podíl v digitálním hubu FC Barcelona

Platforma Socios.com pro zapojení fanoušků založená na blockchainu se stane strategickým technologickým partnerem, který urychlí rozvoj strategií…
3. 8. 20223. 8. 2022
Sport

ME v Praze je pro basket šancí

Vrchol sportovního roku, na nějž se těší generace basketbalových fanoušků, přijde v září. Podaří se podchytit divácký zájem a posunout basket k top sportům…
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Basketu pomůžeme ještě více

V podpoře sportu u nás jsme už největší, říká brand manažer Tipsportu Martin Filip.
1. 8. 20221. 8. 2022
Sport

Nová kampaň s Petrem Čechem přinese O2 TV zdarma 

V srpnu přichází operátor O2 s novou komunikační kampaní zaměřenou na televizi O2 TV, ve které nebude chybět ani hlavní ambasador Petr Čech společně s…
26. 7. 202226. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.