

Kaufland se stal partnerem českého hokeje
Společnost Kaufland vstupuje do dlouhodobého partnerství s českým hokejem. Se značkou Kauflandu bude spojen nejen hokejový národní tým mužů či nejvyšší hokejová soutěž, ale také mládežnické projekty, univerzitní hokej, ženský hokej nebo slavnostní události jako Zlatá hokejka.
Spolupráci včera oznámili zástupci Kauflandu a BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Českého hokeje, na tiskové konferenci před zahájením reprezentační sezóny spojené s nominací na turnaj Karjala. Představení spolupráce byl přítomen také Jaromír Jágr, který je ambasadorem společnosti Kaufland v rámci tohoto nového hokejového partnerství.


„Je pro nás velkou ctí, že jsme se dohodli na tak rozsáhlé a dlouhodobé spolupráci s největším tuzemským obchodním řetězcem, společností Kaufland. Ta podpora půjde napříč hokejovým hnutím a projekty, a to minimálně do sezóny 2022/2023 včetně. Je to pro nás současně velký závazek do budoucna. Děkuji společnosti Kaufland za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ uvedla Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.
Společnost Kaufland nyní zaujme postavení oficiálního partnera nejen v rámci české hokejové reprezentace a Tipsport extraligy ledního hokeje, ale její logo bude figurovat také v rámci juniorského Mistrovství světa v Třinci a Ostravě, dále v hokejové Síni slávy, v rámci projektu Pojď hrát hokej, univerzitní ligy či třeba ženského hokeje.
Kaufland vnímá spolupráci s Českým hokejem jako příležitost, jak rozvíjet stávající pověst tohoto sportu ve světě a zároveň podpořit mladé hokejisty a umožnit jim realizaci nejen v hokejovém, ale i v akademickém prostředí. „Na partnerství s Českým hokejem jsme velice hrdí,“ řekla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu, a doplnila: „Moc nás těší, že budeme moci podporovat nejen hokejové národní týmy nebo nejvyšší republikovou soutěž, ale také projekty pro děti a mládež, ženský nebo univerzitní hokej.“
Spolupráce s obchodním řetězcem si váží i prezident Českého hokeje Tomáš Král: „Jsem rád, že mezi námi můžeme přivítat nového, navíc velmi významného a renomovaného partnera. Spolupráce, kterou se společností Kaufland zahajujeme, je skutečně rozsáhlá. Český hokej čeká řada výzev, v nichž chceme uspět, a k tomu potřebujeme i podporu silných partnerů.“
Ambasadorem nového partnerství Kauflandu a Českého hokeje se stal Jaromír Jágr. „Tato nová spolupráce mě těší hned v několika rovinách. Jsem rád, že mohu být ambasadorem, a nejen jako majitele Rytířů mě těší podpora mládežnických kategorií. Sami se aktivně snažíme o nábor nových hráčů a při komunikaci se společností Kaufland jsem cítil důraz na podporu mládeže, což mě velmi oslovilo. Máme stejné hodnotové vnímání v oblasti sportu, a to je důležité,“ oceňuje Jágr spolupráci s Kauflandem.
Se značkou KAUFLAND budou spojena tato oficiální partnerství:
• Česká hokejová reprezentace mužů A tým
• Česká hokejová reprezentace žen A tým
• Tipsport extraliga – nejvyšší hokejová soutěž mužů ČR
• Univerzitní hokejová liga – nově vzniklá soutěž univerzitních týmů
• Náborový projekt Pojď hrát hokej
• Mistrovství světa IIHF juniorů 2020 (MSU20) – od 26. prosince do 5. ledna v Ostravě a Třinci
• Vyhlášení nejlepších českých hokejistů Zlatá hokejka
• Hokejista sezóny – zakončení Tipsport extraligy s vyhlášením nejlepších hráčů sezóny
• Kamenná Síň slávy českého hokeje
Podobné zprávy


Hledá se první vítězka Formule 1


Konec druhého nejdelšího sponzorství ve sportu po 86 letech


Fanoušci League of Legends zaplnili o víkendu O2 universum

