Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Karel Švec, Český hokej
Sport

Kaufland se stal partnerem českého hokeje

Redakce MAM31. 10. 201931. 10. 2019

Společnost Kaufland vstupuje do dlouhodobého partnerství s českým hokejem. Se značkou Kauflandu bude spojen nejen hokejový národní tým mužů či nejvyšší hokejová soutěž, ale také mládežnické projekty, univerzitní hokej, ženský hokej nebo slavnostní události jako Zlatá hokejka.

Spolupráci včera oznámili zástupci Kauflandu a BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera Českého hokeje, na tiskové konferenci před zahájením reprezentační sezóny spojené s nominací na turnaj Karjala. Představení spolupráce byl přítomen také Jaromír Jágr, který je ambasadorem společnosti Kaufland v rámci tohoto nového hokejového partnerství.

foto: Karel Švec – Český hokej

„Je pro nás velkou ctí, že jsme se dohodli na tak rozsáhlé a dlouhodobé spolupráci s největším tuzemským obchodním řetězcem, společností Kaufland. Ta podpora půjde napříč hokejovým hnutím a projekty, a to minimálně do sezóny 2022/2023 včetně. Je to pro nás současně velký závazek do budoucna. Děkuji společnosti Kaufland za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ uvedla Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.

Společnost Kaufland nyní zaujme postavení oficiálního partnera nejen v rámci české hokejové reprezentace a Tipsport extraligy ledního hokeje, ale její logo bude figurovat také v rámci juniorského Mistrovství světa v Třinci a Ostravě, dále v hokejové Síni slávy, v rámci projektu Pojď hrát hokej, univerzitní ligy či třeba ženského hokeje.

Kaufland vnímá spolupráci s Českým hokejem jako příležitost, jak rozvíjet stávající pověst tohoto sportu ve světě a zároveň podpořit mladé hokejisty a umožnit jim realizaci nejen v hokejovém, ale i v akademickém prostředí. „Na partnerství s Českým hokejem jsme velice hrdí,“ řekla Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu, a doplnila: „Moc nás těší, že budeme moci podporovat nejen hokejové národní týmy nebo nejvyšší republikovou soutěž, ale také projekty pro děti a mládež, ženský nebo univerzitní hokej.“

Spolupráce s obchodním řetězcem si váží i prezident Českého hokeje Tomáš Král: „Jsem rád, že mezi námi můžeme přivítat nového, navíc velmi významného a renomovaného partnera. Spolupráce, kterou se společností Kaufland zahajujeme, je skutečně rozsáhlá. Český hokej čeká řada výzev, v nichž chceme uspět, a k tomu potřebujeme i podporu silných partnerů.“

Psali jsme
Ženské ragby láká víc než mužské, říká Martin Charvát

Ambasadorem nového partnerství Kauflandu a Českého hokeje se stal Jaromír Jágr. „Tato nová spolupráce mě těší hned v několika rovinách. Jsem rád, že mohu být ambasadorem, a nejen jako majitele Rytířů mě těší podpora mládežnických kategorií. Sami se aktivně snažíme o nábor nových hráčů a při komunikaci se společností Kaufland jsem cítil důraz na podporu mládeže, což mě velmi oslovilo. Máme stejné hodnotové vnímání v oblasti sportu, a to je důležité,“ oceňuje Jágr spolupráci s Kauflandem.

Se značkou KAUFLAND budou spojena tato oficiální partnerství:

•    Česká hokejová reprezentace mužů A tým

•    Česká hokejová reprezentace žen A tým

•    Tipsport extraliga – nejvyšší hokejová soutěž mužů ČR

•    Univerzitní hokejová liga – nově vzniklá soutěž univerzitních týmů

•    Náborový projekt Pojď hrát hokej

•    Mistrovství světa IIHF juniorů 2020 (MSU20) – od 26. prosince do 5. ledna v Ostravě a Třinci

•    Vyhlášení nejlepších českých hokejistů Zlatá hokejka

•    Hokejista sezóny – zakončení Tipsport extraligy s vyhlášením nejlepších hráčů sezóny

•    Kamenná Síň slávy českého hokeje

Zavřít reklamu

Jak vytvořit reklamu do mobilních her, aby nerušila

Starší článek

Kampaň Madety s Loosers upozorňuje na přírodní složení Lipánku

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Hledá se první vítězka Formule 1

Na legendárním britském okruhu Silverstone odstartovala mezinárodní iniciativa More than Equal za níž stojí třetí nejbohatší Čech Karel Komárek a bývalý…
1. 7. 202230. 6. 2022
Sport

Konec druhého nejdelšího sponzorství ve sportu po 86 letech

Britská značka Robinsons a tenisový Wimbledon ukončili své partnerství po 86 letech spolupráce.
28. 6. 202228. 6. 2022
Sport

Fanoušci League of Legends zaplnili o víkendu O2 universum

Pozici české jedničky na unikátním offline turnaji potvrdili domácí Entropiq, kteří v napínavém finále porazili Dynamo Eclot 3:1.
20. 6. 202220. 6. 2022
Sport

Patrik Schick představuje mobilní novinku vivo

Značka Vivo nedávno oznámila zahájení partnerství s českým fotbalovým reprezentantem Patrikem Schickem. Nyní startuje 360° komunikační kampaň, která si…
9. 6. 20229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.