Gorenje se stala oficiálním partnerem Mistrovství Evropy ve fotbale

31. 10. 2019 11:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Gorenje group, která se v loňském roce spojila s Hisense group se stala oficiálním partnerem Mistrovství Evropy ve fotbale. Tímto spojením získala tedy mnoho moderních technologií i práva na komunikaci značky Gorenje na evropském fotbalovém mistrovství UEFA EURO 2020.

Euro 2020 se poprvé v historii bude hrát na několika místech kontinentu. Dvanáct měst, jedenáct zemí Evropy, účast dvaceti čtyř týmů, doba trvání třicet jedna dní. Celkem dvacet dva turnajových dní a padesát jedna her, to je bilance turnajů UEFA EURO 2020.

UEFA zvolila tento zvláštní „narozeninový“ formát při příležitosti 60. výročí Mistrovství Evropy. Chce tak oslavit tuto sportovní událost, která zásadně ovlivňuje fotbalové dění po celém světě. EURO 2020 tak chce ukázat „kouzlo sjednocené Evropy“.

Zápasy se budou konat ve dvanácti městech, jimiž jsou: Baku, Mnichov, Řím, Petrohrad, Kodaň, Dublin, Budapešť, Amsterdam, Bukurešť, Bilbao, Glasgow a Londýn.

Psali jsme
Kaufland se stal partnerem českého hokeje

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.