Soutěž přijímá přihlášky a spustila kampaň.“Jsou to myšlenky tak geniální, že odrovnají každého, s kým přišly do styku. A právě takové práce jsou na letošních ADC Creative Awards nejvíce vítány.” vysvětluje autor konceptu David Suda (WMC/GREY). Tvorby spotu se ujal režisér Marek Partyš s produkcí Bistro Films, fotografie vytvořil Pavel Hejný (Creative Embassy) a grafický design zpracoval Aleš Mička (Touch Branding).

Přihlásit se můžete v následujících kategoriích:

  • Print
  • Outdoor
  • Film
  • Radio
  • Direct Marketing
  • Digital.
  • Best use of Media
  • Branded content
  • Brand experience
  • Design
  • Craft
  • Innovation
  • Online Campaign
  • Integrated Campaign

Registrace do soutěže je otevřena od 1. února 2019 do 15. března 2019. Vyhlášení soutěže proběhne 11. dubna 2019. Více  o ADC Czech Creative Awards najdete na oficiálním webu soutěže.

reklama
reklama
ADC Awards jpg
reklama