Zkušení kreativci Jakub Hussar a Martin Charvát založili agenturu Haze, která se zaměří na inovativní nosiče, na digitální formáty a na gamifikaci, tedy komunikaci hrou. Mezi prvními klienty jsou pivovar Pilsner Urquell nebo společnost Lego.

Haze disponuje vlastní videoprodukcí a postprodukcí, zaměstnává animátory i experty na rozšířenou realitu. Vyvíjí například koncept inovativního reklamního poutače vybaveného pokročilou technologií. Poutač sám rozezná, když se na něj někdo dívá a mění své chování v závislosti na vnějších podnětech.

reklama
reklama

Jedna z internetových televizí také projevila zájem o formát adrenalinové game reality show. Pořad vznikne zcela v kapacitách Haze.

Oba zakladatelé se v minulosti podíleli na velkých reklamních a televizních projektech. Mají na kontě bezpočet cen včetně lva z Cannes, trofejí z přehlídek Clio, D&AD a The One Show, dále Grand Prix z Portorože, desítky Louskáčků, televizního „Oscara“ Golden Promax BDA, Křišťálovou Lupu za marketing a řadu dalších.

reklama