Agentuře McCann Prague se podařilo obě nominace v reklamní soutěži Epica Awards proměnit ve vítězství. Za práci pro řetězec farmářských prodejen Sklizeno získala zlato v kategorii Retailové služby. Kampaň bojuje proti skrytému cukru, který dokáží najít včely.


V kategorii Korporátní image pak agentura vybojovala stříbro s kampaní Senioři pro seniory, kterou vytvořila pro společnost Vodafone. Jejím cílem byla podpora zaměstnanosti lidí důchodového věku ve firmě.

reklama
reklama


České agentury tak získaly v letošním ročníku soutěže reklamní kreativity, v níž práce hodnotí novináři z odborných médií, celkem tří zlaté ceny a jednu stříbrnou.

Zbylá dvě zlata poputují k agenturám Geometry Global a Havas Prague. První z nich uspěla s kampaní Touching Masterpieces pro NeuroDigital a nadaci Leontinka. Druhá s reklamou pro Amnesty International Illegal Celebration podporující práva gayů a lesbiček v Rusku.

Slavnostní vyhlášení cen soutěže Epica Awards 2018 včetně oznámení Grand Prix proběhne ve čtvrtek 15. listopadu v Royal Tropical Institute v Amsterdamu.

Více o reklamní soutěži Epica Awards čtěte v pondělním vydání Marketing & Media.

reklama