Pohodlný nákup, rychlost doručení a široký výběr jsou tři akcenty podzimní kampaně módního e-shopu Zoot. Kromě České republiky je k vidění také na Slovensku.

„Klademe důraz na to, aby kampaň běžela na všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu. Od televizních spotů přes on-line (včetně sociálních sítí a mailingu) až po komunikaci na našich výdejnách,“ říká Martin Komora, marketingový ředitel Zootu.

reklama
reklama

Ve třech spotech jsou žertovně znázorněné situace, které zákazníci řeší každý den při nákupu. Scénky se odehrávají v útulném prostředí domova, v uvolněné atmosféře. Televizní spoty poběží na stanicích Novy. V podobném duchu pak Zoot naváže svou vánoční kampaní.

Koncept kampaně vznikl ve spolupráci s agenturou Yinachi a výzkumnou agenturou Perfect Crowd. Finální scénář a režie vznikly pod vedením Adama Sedláka ve spolupráci s interním týmem Zootu. Za kamerou stál Aleš Svoboda.

reklama