Německý módní e-shop Zalando, který letos vstoupil na náš trh, spouští kampaň cílenou na české zákazníky. Spot se natáčel v Praze na Strahovském stadionu, v Pařížské ulici nebo ve stanici metra Florenc. Vymyslel a natočil ho interní tým e-shopu.

Kampaň kromě televize a internetu využívá také spoty v rádiích a venkovní plochy. „Stejně jako u všech předchozích zemí jsme Zalando spouštěli pomalu, abychom včas pochopili potřeby českých zákazníků a získali od nich zpětnou vazbu. I když jsme dopředu znali potenciál českého trhu, okamžitý ohlas zákazníků nás přesto ohromil,“ tvrdí středoevropský ředitel Zalanda Linus Glaser.

reklama
reklama

Česká verze e-shopu odstartovala na konci června. Na tuzemském trhu má konkurenci například v podobě platforem Zoot nebo About You.

ZAL OOH LaunchCampaign CZ 2 ZAL OOH LaunchCampaign CZ 1 Kampaň Zalando

Tvůrčí tým
Lead Account Management: Darius Gross
Marketing Management: Joanna Skrzypkowska
Režisér: Paul Gerwin
Fotograf: Felix Krüger
Stylista: Nina Boucherie
Vlasy & líčení: Hristina Georgievska

reklama